المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

المنتدى الاهلا وى الاول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المنتدى الاهلا وى الاول

عيش الكوره شجع الاهلي

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 45 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 45 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 766 بتاريخ الأربعاء 05 مايو 2021, 9:27 am

المواضيع الأخيرة

» الاهلي يقدر..كيان الأبطال لايموت
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 25 سبتمبر 2017, 7:56 am من طرف الاهلى

» العاب روحانيه ادخل مش هتندم
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالأربعاء 28 مايو 2014, 12:39 am من طرف mays

» لعبه ايه امنيتك
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:06 am من طرف mays

» انا عضوه جديده
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:02 am من طرف mays

» لعبة الاوامر
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:54 pm من طرف mays

» والله دي لعبه هتجنني
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:47 pm من طرف mays

» قصة لمن يريد التزوج
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:32 pm من طرف mays

» اختبر شخصيتك ادخلوو لايفوتكم
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:29 pm من طرف mays

» الجائزة 1000 جنية يلا مستنين اية
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:25 pm من طرف mays

» اكلات خفيفة وسريعة التحضير
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:22 pm من طرف mays

» تعارف عضو زملكاوى جديد
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالأحد 22 سبتمبر 2013, 1:59 pm من طرف الاهلى

» صور خطوبه عماد متعب على يارا نعوم)(حصريا على الاهلاوى الاول
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 25 فبراير 2013, 2:51 pm من طرف التفتيش

» كلمات نابعه من قلب محطم " تستحق القراءه
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالخميس 03 يناير 2013, 12:34 pm من طرف eng sakariye

» من افلام جنيفر لوبيز فلم الاجرام والاثارة للكبار فقط مترجم 259 ميجا U Turn دي في دي
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 29 أكتوبر 2012, 4:45 am من طرف حبه ذبحني

» من افضل لاعب مصري
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالجمعة 05 أكتوبر 2012, 3:53 am من طرف bada

» سجل دخولك على المنتدى بصلاه على النبى
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:55 pm من طرف زملكاوى صميم

» عايز تبعت رساله تهنئه بشهر رمضان ادخل وشوف وال تعجبك اكتبها
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:52 pm من طرف زملكاوى صميم

» عيد ميلاد الليله مين عيد ميلاد حبيبة قلبي ادخل هني بسرعه ...!!!
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:46 pm من طرف زملكاوى صميم

» **هنا بيانات كل الاعضاء**اتفضلم عرفم نفسكم **وتعرفم على غيركم **
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:36 pm من طرف زملكاوى صميم

» شريط شرين الجديد حبيت *كامل (حصريا)
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 04 سبتمبر 2012, 5:11 am من طرف komatso001

» هتضحك غصب عنك
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:49 pm من طرف moro

» بالصور.. تصاميم ملاعب قطر لكأس العالم 2022
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:42 pm من طرف moro

» ايه اكتر موقف محرج اتعرضت ليه؟؟؟؟؟؟؟؟
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:39 pm من طرف moro

» ألبوم منوعات اغانى حزن وجرح اروع الاغانى
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 15 مايو 2012, 4:03 am من طرف a7med_al3aidy

» *ننفرد كعادتنا بالاغنيه التى هزت الوطن العربى *الضمير العربى *حصريا على الاهلاوى
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالأربعاء 18 يناير 2012, 8:31 pm من طرف bibayou

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالسبت 07 يناير 2012, 11:36 pm من طرف business

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 03 يناير 2012, 6:40 pm من طرف business

» برنامج يحول الكتابه الى صوت رجل أو إمرأة
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 3:01 pm من طرف مصطفی

» البطاقه العائليه للرسول عليه الصلاة والسلام " ارجو التثبيت للأهمية"
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 2:43 pm من طرف مصطفی

» جوزية
(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Emptyالثلاثاء 22 نوفمبر 2011, 1:05 am من طرف loveُs angil

nora
smsma
تالا
BONBONAYA
حسام الاهلاوى
اهلاويه موووووت
banota
سلمى متعب
Admin
Marmar
HMADA
شيمو
jolia
La Gioconda
Abeer
lonly_lv_met3b9
لولو 1
اعلامية مووت
22 مشترك

(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير

اعلامية مووت
    اعلامية مووت
    *مراقبه الفئه السياسيه والاعلاميه*
    *مراقبه  الفئه السياسيه والاعلاميه*

انثى
    المزاج : مش كويس
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8

(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Empty (هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير

مُساهمة من طرف اعلامية مووت الأحد 13 أبريل 2008, 10:48 am

حقيقة لا مفر منها
    روناتا: ليه دخلت كلية سياسة واقتصاد بالذات ؟محمد: ياه ياه هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى
    روناتا:اتفضل احكى احنا ورانا حاجة (اتنين بيبسي يا بنى )
    محمد: كنت الاول طفل زى اى طفل وانا المكان الى ولدت فيه ومحافظه المنوفيه الجميع يعلم انه مكان تخرج منه الرؤساء كان جدى بيحلم وكنت وانا صغير كان بيقولى نفسى اشوفك وزير حاجه كبيره زى الناس دى لما دخلت الاعدادى واتنقلت القاهره مع والدى ووالدتى واخويا واختى الله يرحمها اخويا كان لسه بيبى جدى جه فى الثانوى وتخيلى ساب المنوفيه وجه القاهرة عاش سنتين علشانى كان نفسه يشوفنى حاجه كبيره من صغرى كنت بقراء كتب القانون وبحب الاخبار السياسيه الحلم بداء يراودنى فى الثانويه العامه بعد ماشةوفت اصرار جدى يمكن والدى ووالدتى كان حلمهم ان ابنهم يخش هندسه طب اى حاجه المهم نجحت وجبت مجموع كبير 98 فى الميه وجبت ورق التنسيق واول رغبه كتبتها كليه الاقتصاد والعلوم السياسيه ورحت مقدم الورق على كده مكتبتش اى كليه تانيه قالوا فى اختبار قدرات استغربت قلت اروح وكنت مستغرب جدا المهم كان جدى تعبان سعتها لاول مره مقدرشى يجى معايا رحت ونجحت وراجع علشان افرحه علشان اقوله ان جزء من حلمه او بدايه الطريق بداء ولكن كانت الصدمه توفى رحمه الله بدون مايفرح حتى بنجاحى عشت اصعب شهور حياتى بعد وفاته بس كان عندى هدف انى اخش الكليه واجتهد وابقى حاجه كبيره اوى فوق ماكان جدى يتخيل كمان وبشوف صورته هو واختى الله يرحمها قدامى لانهم كانوا بيتوقعه ليا انى اكون شئ كبير جدا والحمد لله انا ماشى على هذا المنوال ونفسى اخدم بلدى واهلى واخدم اى حد تعب
    روناتا:ربنا يوفقك و يحققلك كل امنياتك انت و جدك الله يرحمه و اشوفك سفير كبيييييييير و اجى اعمل معاك حوار بردوا

روناتا:و اية رايك فى المقولة الى بتقول ان كليتكوا شكل مستشفى الهرم ؟
    محمد: ههههههههههه كليتنا احنا شبه مستشفى الهرم بوصى هو يمكن لان التصميم والسلالم البيضه دى والوسع والكلور الى بيحطوه بيبان انك دخله مستشفى
    روناتا:كلور؟
    محمد: ابس هما خايفين على وزراء ورؤساء وسفراء مصر

المنتدى
    روناتا: ما هي طموحاتك بالنسبه للمنتدي ؟

محمد: انا اولا عملته علشان خاطر النادى الاهلى وهيفضل يسير على اسس ومبادئ الاهلى الى مفهاش حد بيختلف مع حد او اعضاء ليهم اهداف شخصيه او اى شئ وانا اى حد هيفكر يخرج عن النص هطرده من المنتدى نهائى ولو انا خرجت هطرد نفسى وهسبلكم المهمه تكمله المنتدى للاهلى كمش لمسائل شخصيه زى مافى ناس بتفكر و اسمحيلى اتكلم عن حاجات مهمة
    روناتا:اتفضل
    محمد :فى ناس للاسف بتفكر انى مش اعرف حجات كتير بس انا اعرف حجات ابعد مما يتخيلوها كمان وفى حاجه فى مثل روسى بيقول لاتتهاون واعرف مع من تتعامل المثل ده لما روسيا تخلت عنه امريكا مسكت العالم بس انا مش هتخلى عنه يمكن مش ببين لانى مش بزعل حد بس انا اعرف اكثر مما يتخيله الجميع ممكن تقولوا عليا انى مغرور ابدا والله بس ربنا كبير

روناتا: وهل وصل المنتدي للمكانه التي كنت تتمناها ؟
    محمد: انا كل الى بتمناه انه يكون خير منتدى لنادى الاهلى وانا فرحان بجد لان المنتدى ده عرف ناس وقربهم من بعض بجد

روناتا: وليه اخترت النادي الاهلي بالذات ؟

محمد: الاهلى هو فى احلى من الاهلى انا لو اتكلمت عن حب العمر هيكون الاهلى عن احلى مافى الدنيا هيكون الاهلى عن كل شئ ليا فرحتى بسمتى كل حياتى ودنيتى احلى مافى عمرى وارق ما فى احلامى هيكون الاهلى ده الاهلى ومين غيره ده حب وطن ده شعب ده حبى انا يبقى ليه اول ممعملشى منتدى يكون باسم الاهلى الله ياهلى

روناتا:احسن لاعب مصرى وكتر واحد بتحبه فى نظرك فى الاهلى وبره الاهلى؟
    محمد: احسن لاعب مصرى على الاطلاق هو بصراحه اتنين محمود الخطيب ومحمد ابو تريكه بجد انا هقولك موقف انا كنت فى مباراه مره كانت الاهلى تحت 20 الى هو طلع منه ماندو والناس الجداد دول فشفت الكابتن الخطيب فقلت اصور معاه ازاى ازاى وكنت لواحدى عارفه وكاميرا الموبايل كانت بايظه كمان شوفتى لدرجه ايه فقلتله يكابتن عاوز اصةور معاك ازاى بقى معرفشى تعرفى جبت واحد وهو قالى دانا الى اتصور معاك بضحك كده عرفت وقتها اد ايه الراجل ده محترم اما تريكه فكان فى حوار تلفزيونى مع المستكاوى فبيقول لتريكه هترشح نفسك لمجلس الشعب تريكه رد عليه قاله الى عاوز يخدم الناس يخدمهم فى فى حته واى مكان ومش لازم منصب او خلافه بجد نعم الاخلاق من الخطيب وتريكه

روناتا: احسن لاعب اجنبى؟
    محمد: هما انين الصراحه لان استايلى فى العب زيهم هو كاكا وكريستيانو رونالدوا

روناتا:ايه الفريق اللى بتحبه داخل مصر غير الاهلى؟
    محمد: والله الصراحه انا بحب الاهلى اوى وبحب الاتحاد السكندرى اوى

روناتا:كان فى صديق ليك سالك عملت اية مع الاعضاء الى زعلوك؟

محمد: اها العمل عمل ربنا وانا بقول لصديق لما انت ترجع تخش المنتدى زى الاول وتشيل الاعضاء دول من دماغك اكيد هجاوبه بينى وبينه لااننا كلنا اخوه

روناتا: هل محمد ابراهيم يختلف كثيرا عن محمد الادمن ام لا يوجد اختلاف ؟
    محمد: الى اقدر اقوله ان محمد ابراهيم احلى بكتير من محمد الادمن لانه فى صفات كتير اكتر من محمد الادمن
    روناتا:ازاى؟
    محمد: ويمكن فى الواقع العام محمد ابراهيم يتفوق على الادمن لانه محمد الادمن بيعمل حساب انه ادمن ومبيحبش يزعل حد وكده اما محمد ابراهيم فصريح ومش بيعمل اى حسابات محمد الادمن بيحاول يرضى الجميع دمحمد ابراهيم صريح جدا فى حياته وللاسف دى سنه الحياه والمناصب ولكن الاختلاف ليس كبير لانهم الاثنين شخصيه واحده الى هو انا واعوذ بالله من كلمه انا

روناتا:مين اكثر شخص بتثق فيه
    محمد:اكتر شخص بثق فيه اختى الدكتوره ان شاء الله دكتوره

روناتا:مين الاهلاوى لاخر العمر
    محمد:انا اهلاوى لاخر العمر يعنى انا صاحب الفرعون العاشق وصاحب يوميات ابن الاهلى** فى منتدى متعب**

La mour de le ahlawy

(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير 15967

روناتا:اية مفهوم الحب فى رايك؟
    محمد : مفهوم الحب هو هقول ايه عنه اصل الحب ده شئ جميل اوى بيختلف فى كل شئ فيوجد حب اسمه حب الاخوه وحب الصداقه وحب خلق من اجل الحب وهو حب الحبيبين او لعاشقين كما اسميهم
    ولكن انا اهم واحلى حب بيبقى حب الاخوه لانه بجد لما الانسان او الانسانه تلاقى انسان يخاف عليها ويحميها ويقدرها والعكس بجد ده بتبقى احلى حاجه فى الدنيا كلها وانا عن نفسى عندى اخت بحبها اوى يمكن بجد مطلعتش من الدنيا دى الى بيها وبحب اخوتها هى هى بالنسبه ليا صديقه واخت وانسانه يعتمد عليها بجدوانا بحكلها عن كل حاجه بحكلها عن الحب العادى واحب الصداقه وعن نفسى والاغرب بقى انها اصغر منى بس بحبها اوى وهى ايضا بتحبنى اوى

روناتا: انا مش هسالك مين عشان ماضغطش عليك انك تقول مين بس كل اخواتك و كل الاعضاء اكيد هيبقوا عاوزين يعرفوا مين ؟
    محمد: اوك بس الى اقدر اقوله عنها انها نعم الاخت والصديقه بجد الى تاتمنيها على حياتك وانتى مطمنه دى بجد احلى حاجه فى الدنيا دى كلها هى الدكتوره وبس

روناتا: هل تؤمن بالاعجاب من اول نظرة او من اول مرة تعارف؟
    محمد: بخصوص الاعجاب من اول نظره انا مش عارف بس بتفرق ممكن انتى تعجبى بواحد لكلامه لفكره وايضا ممكن اعجاب بالشكل وفى كلتا الحالتين انا بؤمن
    روناتا:بس بيبقى اعجاب ليست كامل صح ؟

محمد: عندك حق لانه بيبقى لسه متعرفيش عن الانسانه او الانسان اى حاجه هو بيبقى مجرد انك اتشدتيله فقط لاغير

روناتا: عندما تكون معجبا ببنت .. ماهي طريقتك في الوصول الى قلبها !
    محمد: انا لما اكون معجب ببنت معنديش طريقه اصل لقلبها لانى مش صياد ههههههههه عادى هشوف البنت الاول ايه اتجاها مش ممكن تكون هى كمان معجبه او ممكن تكون مبتفكرشى فيا اساسا ونفس الحكايه بالنسبه للبنت لكن لو قلت طريقه يبقى بهين نفسى
    روناتا: و انت شايف ان تعبيرك عن الاعجاب اهانة ؟
    محمد: مين قال! فى فرق بين التعبير والسؤال الى سئلتيه انتى بتقولى طريقه بتفرق بين التعبير وبين طريقه الوصول الكلمات لها معانى كثيره جداوبتختلف اختلاف كبير لان الفرق شاسع بين الطريقه للوصول *وبين التعبير
    روناتا: طيب الطريقة بتؤدى للتعبير
    محمد: اولا انا صريح جدا وهقولها فى وشها على طول معجب مغرم وربنا يستر عليا من الحوار ده ههههههههههههههه

روناتا: ايه الاصعب من رايك خيانة الصديق ولا خيانة الحبيب؟
    محمد: انا من راى الاصعب خيانه الصديق لانه الصديق بجد مش راح يتعوض لكن الحبيب ممكن يتعوض

روناتا: اية الكلمة الى بتربكك من بنت؟
    محمد: انا الحمد لله مش بتربك من اى بنت لانى واثق من نفسى كويس اوى ومش انا الى اتربك من بنت مش غرور لا بس ممكن تقولى الكلمه الى تربكنى بجد لو واحده قالتلى بحبك ههههههههههههههههflower
    روناتا:انا كنت متوقعة الاجابة دى بما انك رومانسي

روناتا:اية هى واصفات فتاة احلامك؟
    محمد: مواصفاتنها انها تكون بنت ناس محترمين يبان عليها فى كل حاجه واكيد هلاقى فيها كل الحجات دى لانها فتات احلامى اكيد هلاقى فيها الحب كله والحنان كله والجلم بتاع زمان مهو انا عاشق بقى وهى معشوقه مهو انا الحبيب وهى الحبيبه هاخدها على حصان ابيض واديها الورده الحمراء ومحدش ليه دعوه بينا بقى مهو انا الفتى للاحلام وهى الفتاه والريحانى وزمانى وحجات حلوه اوى مش فتاه محمد ههههههههههههه
    روناتا:طبعا انا عارفة ان دى مش مواصفات دى اغنية جديدة

روناتا:من انت ؟
    محمد: انا انسان غلبان جدا ولدت فى هذه البلد وبحبها جدا ومصر دى عندى بالدنيا كلها عايش لاهلى ولبلدى مش بتعالى على حد ولا بحب اظلم حد ولو ظلمت او جرحت حد يسامحنى كل الى اقدر اقوله انى انسان بقلب بحس بالى حواليا يمكن مستحيل اقول من انا ولكن ماعلمه ان اسمى محمد وبحب الخير لناس كلها مصرى وبحب بلدى اوى وعايش لغيرى قبل ماكون عايش لنفسى

روناتا: انا هقولك كملة و ترد عليا هى بتمثلك اية بكلمة واحدة
    مصر/ امى
    سياسة *لعبتى
    الصداقة *احلى شئ
    الخيانة *قزره
    الحب *جميل
    الهجر *صعب
    اعضاء المنتدى*اخواتى
    روناتا:انتهى الحوار و قد سعدت جدا يا محمد بالحوار معاك و اتمنالك كل التوفيق
    محمد:انا كمان سعدت بالحوار مع انسانة محترمة زيك اعلامية بمعنى الكلمة لها اسلوبها فى طرح الاسئلة و استخراج المعلومة من الضيف و انا اتوقع ليكي نجاح باهر فى مجال دراستك و مرسي ليكي و لكل اعضاء المنتدى

روناتا:طيب كلمة كدة فى الاخر
    محمد: وبوجه كلمه ليهم جميعا
    بقولهم المنتدى ده ملك ليكم انتم وارجوكم انا اخ ليكم فكلمه ادمن التى تسبق اسم عضويتى والنيك نيم لاسمى هى مجرد كلمه ارجوكم لاتاخزون بها فانا اخ لكم جميعا وواحد منكم وتحت امركم جميعا
    تحياتى اخوكم محمد
    الاهلاوى الاول
    (هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير 15968

بشكركم
    و يا رب يكون اللقاء عجبكوا
    و اجهزو عشان التصويت الجديد
    بس عاوز تعليقاتكوا على الحوار دة الاول

عدل سابقا من قبل اعلامية مووت في الأحد 12 أبريل 2009, 1:01 pm عدل 1 مرات
    لولو 1
    لولو 1
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    العمل/الترفيه : محاميه
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0

(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Empty رد: (هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير

مُساهمة من طرف لولو 1 الأحد 13 أبريل 2008, 11:50 am

بجد بجد بجد بجد الحواااااااااااااااار اكتر من رائع ربنا يوفقك انتي ومحمد يارب
    واشوفك مزيعه سوبر
    و محمد رئيس الجمهوريه يااااااااااااااارب
    lonly_lv_met3b9
    lonly_lv_met3b9
    ** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **

انثى

(هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير Empty رد: (هتقلبى على المواجع دى قصه طويله اوى ) محمد الادمين الجزء الثانى*والاخير

مُساهمة من طرف lonly_lv_met3b9 الأحد 13 أبريل 2008, 12:54 pm

بجد بجد بجد بجد الحواااااااااااااااار اكتر من رائع ربنا يوفقك انتي ومحمد يارب
    واشوفك مزيعه سوبر
    و محمد رئيس الجمهوريه يااااااااااااااارب
    Abeer
    Abeer
    مديره المنتدى الاهلاوى الاول
    مديره المنتدى الاهلاوى الاول

انثى
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 21

مُساهمة من طرف Abeer الأحد 13 أبريل 2008, 2:21 pm

شكرا ليكي ياروناتا ع الحوار الجميل بل والاكثر من رائع
    وانت بجد تستاهلي تكوني اعلامية بدرجة امتياز
    ربنا يوفقك..
    وشكرا ليك يا ادمن وربنا يوفقك ويحققلك كل اللي بتتمناه
    وتكون حاجة كبيرة تشرف بيها اهلك وبلدك مصر...
    La Gioconda
    La Gioconda
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

مُساهمة من طرف La Gioconda الأحد 13 أبريل 2008, 5:47 pm

بجد حوار تحفه ميرسي روناتا ربنا يوفقك يارب

وربنا يوفقك ياررب ياحماده وتحقق حلمك وحلم كل اللي بيحبوك وتكون
    احسن شخص في الدنيا يارب وتوصل لكل شئ انت بتتمناه
    jolia
    jolia
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى

مُساهمة من طرف jolia الأحد 13 أبريل 2008, 6:52 pm

الحوار اكتر من رائع
    ربنا يوفقك يا رب يا محمد
    وتحقق كل احلامك
    وميرسي يا روناتا
    شيمو
    شيمو
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    العمل/الترفيه : كلية الاداب
    المزاج : كتابة الخواطر

مُساهمة من طرف شيمو الأحد 13 أبريل 2008, 9:04 pm

روناتااااااااا انتى ليكى مستقبل باااااااااااااااااااااااااهر
    فالادااااء
    وربنا يوفق الجميع
    ويدى كل انسان على قد نيته الصااااافيةةةةةة
    HMADA
    HMADA
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

ذكر
    العمل/الترفيه : الكمبيوتر
    المزاج : زى الفل
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 3

مُساهمة من طرف HMADA الأحد 13 أبريل 2008, 9:06 pm

شكرا ع الحوار الجامد ده وانا اتوقعلك مستقبل فى الإعلام يا روناتا

وانا بشكر ضيفك محمد

لى شرف الحلقة النهاردة
    Marmar
    Marmar
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    العمل/الترفيه : طالبة

مُساهمة من طرف Marmar الأحد 13 أبريل 2008, 9:36 pm

ميرسى اووووووى على الحوار لجميل ده واحلى كلمة محمد قالها فى الحوار ان الخيانة *قزره
    بجد قزرة وبقولها معاك واللى بيخدع وبيخون مايستحقش يعيش

بس انا ليا ملاحظة ياروتانا المفروض انك تساليه على كل اسئلة الاعضاء
    انتى فيه اسئلة كتير ماسالتهاش لمحمد الاعضاء سالنا وياريت ترجعى الاسئلة وكمان فيه اسئلة سالتيها لمحمد ومحدش سالهاله ياريت المرة الجاية تبقى تاخدى بالك من الاسئلة اللى مطروحة لان كده مش كل الاسئلة اتجاوبت

وميرسى ليكى
    Admin
    Admin
    المدير العام ومؤسس المنتدى

ذكر
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 1

مُساهمة من طرف Admin الإثنين 14 أبريل 2008, 12:02 am

اولا مرسى للجميع مرسى لردكم مرسى لاعلاميه روناتا وانا شكرتها بنفسى

اما بقى بخصوص الاسئله فاكيد انتم عندكم حق فى اسئله احنا شلناها ودى لاسباب شخصيه

مينفعشى نتكلم فيها وخصوصا انها لاتعنبنى فقط اوك

ثالثا شكر خاص ليكم جميعا انا بشكر كل واحد وكل واحده رده فى التوبيك

وان شاء الله فى ملحق

هنزله هيبقى خاص جدا بس اما نتفق مع اعلاميه موت
    سلمى متعب
    سلمى متعب
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى

مُساهمة من طرف سلمى متعب الإثنين 14 أبريل 2008, 12:08 am

بجد حوار جميل جدا من مزيعه متالقه

اما الادمن محمد فبجد مش غريب عليه لانه شخصيه تستاهل كل الاحترام والتقدير

وربنا يوفقك ياسياده السفير محمد

اختك سلمى
    زائر
    زائر

مُساهمة من طرف زائر الإثنين 14 أبريل 2008, 12:41 am

ههههههههههههههه لا سياسى ياحماده

ايوه كده ده اخويا الكبير يعنى بحبه موووووووووووووت ومليش فى الدنيا غيره

واى حد يقربله هقتله بحبك يحماده اوى

وان شاء الله ان شاء الله هتكون حاجه كبيره يحماده يارب يارب يحماده
    banota
    banota

انثى
    المزاج : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 3

مُساهمة من طرف banota الإثنين 14 أبريل 2008, 3:14 am

ميرسي يا روناتا علي الحوار
    وانت اعلاميه هايله
    وربنا يوفقكو ويوفق الجميع يارب
    اعلامية مووت
    اعلامية مووت
    *مراقبه الفئه السياسيه والاعلاميه*
    *مراقبه  الفئه السياسيه والاعلاميه*

انثى
    المزاج : مش كويس

مُساهمة من طرف اعلامية مووت الإثنين 14 أبريل 2008, 9:25 am

شككرا يا جماعة على ردودكوا
    و لكن ليا تعليق على مرمر
    شكرا يا مرمر على ردك
    فعلا فى اسئلة انتوا سالتوها لمحمد و انا محطتهاش
    مش معنى كدة انى طنشتها
    لكن لو رجعتى للتعليمات فى اول موضوع هتلاقى الاتى
    1-نراعى شعور الضيف اذا كان مش عاوز يرد على نوع معين من الاسئلة
    4- الى سؤاله مش هيتسئل يفهم ان الضيف رفض يرد عليه مش ذنب المذيع

وبالتالى حضرتك متلومينيش
    و انا باخد بالى من اعمالى جدا
    دى حاجة
    الحاجة التانية
    فى اسئلة انا بس الى سئلاها لمحمد لانى مش المفروض انى اعرض اسئلتكوا بس
    دة حوار
    يبقى لازم يكون فى اسئلة ملمة بكل شئ
    و بعدين دة حقى كامحاورة
    و ملحوظة يا مرمر بجد
    انا روناتا النون الاول مش التاء
    و مرسي ليكي يا قمر على الرد
    اهلاويه موووووت
    اهلاويه موووووت
    مراقبه الفئه الرياضيه
    مراقبه الفئه الرياضيه

انثى
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 25

مُساهمة من طرف اهلاويه موووووت الإثنين 14 أبريل 2008, 9:55 am

شكرااااااا ليكى يا روناتا على هالحوار الرائع
    وشكرا ليك يا محمد
    ووانت فعلااااااا اعلاميه مووووووووووووووت
    مع تمنياتى لكم بالتوفيق
    وميرسى خالص
    حسام الاهلاوى
    حسام الاهلاوى
    عضو فعال
    عضو فعال

ذكر

مُساهمة من طرف حسام الاهلاوى الإثنين 14 أبريل 2008, 2:30 pm

حوار جامد ومنتدى يجنن بجد

والادمن باين عليه شخصيه مرموقه ردوده موضوعيه ودبلوماسيه

وياريت حد يشوفلى التوقيع بتاعى مبيظهرشى ليه
    حسام الاهلاوى
    حسام الاهلاوى
    عضو فعال
    عضو فعال

ذكر

مُساهمة من طرف حسام الاهلاوى الإثنين 14 أبريل 2008, 2:31 pm

حوار جامد ومنتدى يجنن بجد

والادمن باين عليه شخصيه مرموقه ردوده موضوعيه ودبلوماسيه

وياريت حد يشوفلى التوقيع بتاعى مبيظهرشى ليه
    BONBONAYA
    BONBONAYA

انثى
    الموقع : https://ahly-123.ahlamontada.com/profile.forum?mode=editprofile
    العمل/الترفيه : النــــــــــت
    المزاج : الإبتسامة ... إنها لا تستغرق لحظة لكن ذكراها يبقى لآخر العمر
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 7

مُساهمة من طرف BONBONAYA الثلاثاء 15 أبريل 2008, 12:11 pm

مرسييييييييييييييييي كتير ليكى ياروناتا ع الحوااار الروعة ده
    وع الاداء الاجمل
    وربنا يوفقك يامحمد
    وكنت عااااايزة اسال سؤال
    امتى التصويت التانى هينزل ؟؟؟؟؟؟؟؟
    تالا
    تالا
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    المزاج : سأبقى أنا مهما تغيرت ألعوبة الزمن

مُساهمة من طرف تالا الثلاثاء 15 أبريل 2008, 1:15 pm

ميرسي كتير على الحوار Smile
    يسلمو روناتا متأ لقة دائما
    ويسلمو محمدعلى الاجابات الصريحة
    لا تحرمونا نشاطكم الدائم Smile
    Admin
    Admin

ذكر

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء 15 أبريل 2008, 1:23 pm

مرسى ليكم جميعا وان شاء الله التصويت هينزل انهرده ان شاء الله
    smsma
    smsma

انثى
    المزاج : الحمد لله على كل شئ

مُساهمة من طرف smsma الثلاثاء 15 أبريل 2008, 3:13 pm

حوار جميل جداااااااااااااااااااااا وراااااااااااااااااااااااااااااائع
    و روناتا والله زى العسل وأسلوبها جميل اووووى فى طرح الاسئلة
    أما محمد هقول ايه ولا ايه انسان جميل ومتواضع وكله خير لبلده وناسه
    ربنا يوفقوا يارب فى حياتكم
    وفى انتظار المزيد من الحوارات
    Marmar
    Marmar
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    العمل/الترفيه : طالبة

مُساهمة من طرف Marmar الثلاثاء 15 أبريل 2008, 9:57 pm

اعلامية مووت كتب:شككرا يا جماعة على ردودكوا
    و لكن ليا تعليق على مرمر
    شكرا يا مرمر على ردك
    فعلا فى اسئلة انتوا سالتوها لمحمد و انا محطتهاش
    مش معنى كدة انى طنشتها
    لكن لو رجعتى للتعليمات فى اول موضوع هتلاقى الاتى
    1-نراعى شعور الضيف اذا كان مش عاوز يرد على نوع معين من الاسئلة
    4- الى سؤاله مش هيتسئل يفهم ان الضيف رفض يرد عليه مش ذنب المذيع

وبالتالى حضرتك متلومينيش
    و انا باخد بالى من اعمالى جدا
    دى حاجة
    الحاجة التانية

اولا سورى الحروف اتكتبت غلط ياروتانا
    ثانيا انا مقولتش انك تطشنتى الاسئلة بس عايزة اقولك ان فيه اسئلة مفهياش اى حاجة لو محمد جاوبها ومفهاش اى احراج ولا اى حاجة خالص
    فى اسئلة انا بس الى سئلاها لمحمد لانى مش المفروض انى اعرض اسئلتكوا بس
    دة حوار
    يبقى لازم يكون فى اسئلة ملمة بكل شئ
    و بعدين دة حقى كامحاورة
    و ملحوظة يا مرمر بجد
    انا روناتا النون الاول مش التاء
    و مرسي ليكي يا قمر على الرد

اولا سورى الحروف اتكتبت غلط ياروتانا
    ثانيا انا مقولتش انك تطشنتى الاسئلة بس عايزة اقولك ان فيه اسئلة مفهياش اى حاجة لو محمد جاوبها ومفهاش اى احراج ولا اى حاجة خالص
    واسئلتك اللى سالتيها لمحمد المفروض كنتى باردو تحطيها فى التوبيك قبل ماتساليها لمحمد عشان كلنا نشوفها
    على العموم حصل خير بس بعد كده ابقى قوليلنا على الاسئلة اللى نسالها للضيف بدل مانقول احنا
    Admin
    Admin

ذكر

مُساهمة من طرف Admin الثلاثاء 15 أبريل 2008, 10:10 pm

مرسى للجميع واتمنى الالتزام الموضوع مش محتاج حاجه

شكرا ليكم جميعا
    nora
    nora

انثى

مُساهمة من طرف nora الأربعاء 16 أبريل 2008, 1:11 am

اللللللللللللله الحوار حلو اوووووى اووووووى
    وروناتا زى العسل وحوارها يجننننننن
    ويااااااارب يوفقك يا محمد وتحقق كل الى بتتمناه يااااااارب
    princess
    princess
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    العمل/الترفيه : طالبه جامعيه /النت
    المزاج : خليها على الله

مُساهمة من طرف princess الجمعة 18 أبريل 2008, 6:09 pm

ميرسى كتييييييير الحوار تحفه بجد
    روناتا كنتى هايله بجد اسلوبك رائع ياقمر ربنا يوفقك

وانت ياحماده كنت رائع ياقمرى وده مش جديد عليك ربنا يوفقك
    Admin
    Admin

ذكر

مُساهمة من طرف Admin الجمعة 18 أبريل 2008, 6:17 pm

مرسى ليكى يافنان اوى على ردك نورتى التوبيك بجد ربنا يخليكى يارب
    مايا الاهلاويه
    مايا الاهلاويه
    مسئوله الاعلان + مشرفه فى الاهلاوى
    مسئوله الاعلان + مشرفه فى الاهلاوى

مُساهمة من طرف مايا الاهلاويه الجمعة 18 أبريل 2008, 8:31 pm

الله عليك محمد وتسلمى يا روناتا الله حوار بجد يدرس للجميع بين الاعلاميه والادمن

رائع يامحمد والله
    Admin
    Admin

ذكر

مُساهمة من طرف Admin الخميس 01 مايو 2008, 10:19 am

مرسى يامايا على ردك
    aya
    aya

انثى

مُساهمة من طرف aya الثلاثاء 03 يونيو 2008, 1:45 am

بجد الحوار جميل جداااااااااااااااااااااا
    الاهلى
    الاهلى

ذكر
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 14

مُساهمة من طرف الاهلى الجمعة 15 مايو 2009, 12:19 am

مرسى على مروركم @
    الاهلى
    الاهلى

ذكر
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 14

مُساهمة من طرف الاهلى الخميس 19 أغسطس 2010, 1:33 am

دائما وابدا هناك اناسا لايريدون للاحلام ان تكتمل ولكن فالحلم هو حقيقه تعيش بداخل من حلم بها
    فعزرا لمن لايريدون
    فمن حلم يريد

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة 19 أبريل 2024, 6:18 am