المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

المنتدى الاهلا وى الاول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المنتدى الاهلا وى الاول

عيش الكوره شجع الاهلي

انتم الان فى قلب القلعه الحمراء

المنتدى الاهلاوى الاول
www.ahly100.tk



المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 2 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 2 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 766 بتاريخ الأربعاء 05 مايو 2021, 9:27 am

المواضيع الأخيرة

» الاهلي يقدر..كيان الأبطال لايموت
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 25 سبتمبر 2017, 7:56 am من طرف الاهلى

» العاب روحانيه ادخل مش هتندم
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالأربعاء 28 مايو 2014, 12:39 am من طرف mays

» لعبه ايه امنيتك
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:06 am من طرف mays

» انا عضوه جديده
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:02 am من طرف mays

» لعبة الاوامر
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:54 pm من طرف mays

» والله دي لعبه هتجنني
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:47 pm من طرف mays

» قصة لمن يريد التزوج
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:32 pm من طرف mays

» اختبر شخصيتك ادخلوو لايفوتكم
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:29 pm من طرف mays

» الجائزة 1000 جنية يلا مستنين اية
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:25 pm من طرف mays

» اكلات خفيفة وسريعة التحضير
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:22 pm من طرف mays

» تعارف عضو زملكاوى جديد
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالأحد 22 سبتمبر 2013, 1:59 pm من طرف الاهلى

» صور خطوبه عماد متعب على يارا نعوم)(حصريا على الاهلاوى الاول
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 25 فبراير 2013, 2:51 pm من طرف التفتيش

» كلمات نابعه من قلب محطم " تستحق القراءه
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالخميس 03 يناير 2013, 12:34 pm من طرف eng sakariye

» من افلام جنيفر لوبيز فلم الاجرام والاثارة للكبار فقط مترجم 259 ميجا U Turn دي في دي
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 29 أكتوبر 2012, 4:45 am من طرف حبه ذبحني

» من افضل لاعب مصري
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالجمعة 05 أكتوبر 2012, 3:53 am من طرف bada

» سجل دخولك على المنتدى بصلاه على النبى
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:55 pm من طرف زملكاوى صميم

» عايز تبعت رساله تهنئه بشهر رمضان ادخل وشوف وال تعجبك اكتبها
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:52 pm من طرف زملكاوى صميم

» عيد ميلاد الليله مين عيد ميلاد حبيبة قلبي ادخل هني بسرعه ...!!!
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:46 pm من طرف زملكاوى صميم

» **هنا بيانات كل الاعضاء**اتفضلم عرفم نفسكم **وتعرفم على غيركم **
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:36 pm من طرف زملكاوى صميم

» شريط شرين الجديد حبيت *كامل (حصريا)
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 04 سبتمبر 2012, 5:11 am من طرف komatso001

» هتضحك غصب عنك
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:49 pm من طرف moro

» بالصور.. تصاميم ملاعب قطر لكأس العالم 2022
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:42 pm من طرف moro

» ايه اكتر موقف محرج اتعرضت ليه؟؟؟؟؟؟؟؟
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:39 pm من طرف moro

» ألبوم منوعات اغانى حزن وجرح اروع الاغانى
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 15 مايو 2012, 4:03 am من طرف a7med_al3aidy

» *ننفرد كعادتنا بالاغنيه التى هزت الوطن العربى *الضمير العربى *حصريا على الاهلاوى
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالأربعاء 18 يناير 2012, 8:31 pm من طرف bibayou

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالسبت 07 يناير 2012, 11:36 pm من طرف business

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 03 يناير 2012, 6:40 pm من طرف business

» برنامج يحول الكتابه الى صوت رجل أو إمرأة
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 3:01 pm من طرف مصطفی

» البطاقه العائليه للرسول عليه الصلاة والسلام " ارجو التثبيت للأهمية"
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 2:43 pm من طرف مصطفی

» جوزية
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Emptyالثلاثاء 22 نوفمبر 2011, 1:05 am من طرف loveُs angil


+9
Admin
اهلاوية حتي الموت
اهلاويه موووووت
nora
yazzan
banota
moro
مصطفى كريم
هانى الزملكاوى
13 مشترك

مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

هانى الزملكاوى
هانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 27
العمر : 33
نقاط : 9972
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

default مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف هانى الزملكاوى الجمعة 06 فبراير 2009, 5:14 pm

مبرووووووووووووك مقدما لصفا قسى ومتزعلوش ياجمهور الاهلى

مستواكم هيبان انهرده قدام فريق كبير زى صفاقس

او صقاقسى يلا دلع الاهلى lol! lol! lol! lol!
مصطفى كريم
مصطفى كريم
مشرف فى المنتدى الاهلاوى
مشرف فى المنتدى الاهلاوى


عدد الرسائل : 557
الموقع : http://fathy-14.hooxs.com
نقاط : 10881
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 2
تاريخ التسجيل : 11/12/2007

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف مصطفى كريم الجمعة 06 فبراير 2009, 5:18 pm

والله العظيم انت معندك دم وياريت محمد يطردك

وروح شوف فريقك الى بيشيل من طوب الارض


وان شاء الله الاهلى هيكسب احنا مش فريق مكسحين زيكم

moro
moro
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 716
العمر : 30
المزاج : تمام
نقاط : 10450
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 4
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف moro الجمعة 06 فبراير 2009, 5:21 pm

شكرا على الروح الرياضيه دى
ليك يازملكاوى
والمفروض انك تشجع نادى بلدك
مش الصفاقسى
وان شاء الله الاهلى هيكسب ويكيد الاعادى


_________________
moro
هانى الزملكاوى
هانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 27
العمر : 33
نقاط : 9972
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف هانى الزملكاوى الجمعة 06 فبراير 2009, 5:25 pm

مصطفى كريم كتب:
والله العظيم انت معندك دم وياريت محمد يطردك

وروح شوف فريقك الى بيشيل من طوب الارض


وان شاء الله الاهلى هيكسب احنا مش فريق مكسحين زيكم



lol! lol!

لاتعليق
banota
banota
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 7896
العمر : 34
المزاج : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
نقاط : 11262
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 3
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف banota الجمعة 06 فبراير 2009, 5:25 pm

يا سااااااااااااتر يااااااااااااارب
ليه كده بس
عموما مش غريبه ع جمهور الزمالك والاسماعيلي انهم يعملو كده
مش اول مرره
تشجعو الفريق المنافس للاهلي مع انه بيلعب باسم بلدكو
بس للعلم حضرتك الاهلي فريق كبير جدااااااااااااااااااا

اوووووووووووووووووووووووووو اهلاوووووووووووووووووووووووووووووووي


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 5558jrمبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 6661tg
هانى الزملكاوى
هانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 27
العمر : 33
نقاط : 9972
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف هانى الزملكاوى الجمعة 06 فبراير 2009, 5:26 pm

moro كتب:شكرا على الروح الرياضيه دى
ليك يازملكاوى
والمفروض انك تشجع نادى بلدك
مش الصفاقسى
وان شاء الله الاهلى هيكسب ويكيد الاعادى

lol! lol!

انتى بتحلمى الصفاقسى هيقطعكم انهرده
yazzan
yazzan
مشرف فى المنتدى الاهلاوى
مشرف فى المنتدى الاهلاوى


ذكر
عدد الرسائل : 698
العمر : 34
المزاج : القدر يقف امامنا ولكن لا نستطيع ان ان نقف نحن امامه
نقاط : 10515
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 17
تاريخ التسجيل : 29/09/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف yazzan الجمعة 06 فبراير 2009, 5:26 pm

ع فكرة بقى مع احترامي الكبير لحضرتك مينتفعش تحط توبيك زي ده في منتدى اهلاوي ده اسمه عييييييييييب عيب عليك تبقى في منتدى اهلاوي وتعمل كده
وان شاء الله ان شاء الله الاهلي هيفووووووووووز ويكيد العزال يا زملكاوي مع احترامي طبعا


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 22570_284748446389_281421626389_3258653_1109205_n


b7bk ya 3omry
هانى الزملكاوى
هانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 27
العمر : 33
نقاط : 9972
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف هانى الزملكاوى الجمعة 06 فبراير 2009, 5:28 pm

banota كتب:يا سااااااااااااتر يااااااااااااارب
ليه كده بس
عموما مش غريبه ع جمهور الزمالك والاسماعيلي انهم يعملو كده
مش اول مرره
تشجعو الفريق المنافس للاهلي مع انه بيلعب باسم بلدكو
بس للعلم حضرتك الاهلي فريق كبير جدااااااااااااااااااا

اوووووووووووووووووووووووووو اهلاوووووووووووووووووووووووووووووووي


lol!

الاهلى كبير على فرق الدورى وان كنت ناسى افكرك باتوشكا عمل فيكم ايه

وهنتقابل بعد المباراه عاوزين نشوفكم
هانى الزملكاوى
هانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 27
العمر : 33
نقاط : 9972
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف هانى الزملكاوى الجمعة 06 فبراير 2009, 5:29 pm

yazzan كتب:ع فكرة بقى مع احترامي الكبير لحضرتك مينتفعش تحط توبيك زي ده في منتدى اهلاوي ده اسمه عييييييييييب عيب عليك تبقى في منتدى اهلاوي وتعمل كده
وان شاء الله ان شاء الله الاهلي هيفووووووووووز ويكيد العزال يا زملكاوي مع احترامي طبعا

lol! انتم مش قلتم ان منتداكم ديمقراطى وانا بشجع الصفاقسى

ولا تلغه بقى قسم الكره العربيه وتخليكم فى الاهلى بتاعكم بس

اووووووو صفاقس lol! lol!
nora
nora
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 1983
العمر : 29
نقاط : 10739
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 19/10/2007

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف nora الجمعة 06 فبراير 2009, 5:30 pm

ان شاء الله الاهلى هيكسب النهاردة

وياريت تحترم ان الاعضاء هنا اهلاوية وبصراحة انت ملكش مكان معانا يارب الادمن يطردك

وانت ازاى ليك عين تتكلم عن الاهلى كدا شوف الزمالك بيتغلب من مين 00000000000

وافتكر ان الاهلى بيمثل مصر النهاردة يعنى المفروض الكل يشجعه ولا انت مش مصرى ؟؟؟

اووووووووووووووووووووووووووواهلاوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
اهلاويه موووووت
اهلاويه موووووت
مراقبه الفئه الرياضيه
مراقبه الفئه الرياضيه


انثى
عدد الرسائل : 4929
نقاط : 14684
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 25
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف اهلاويه موووووت الجمعة 06 فبراير 2009, 5:31 pm

صحيح هى ده اخلاق الزملكاويه بتظهر بسرعه

ياعم روح الحق فرقتك قبل ما تنزل درجه تانيه

احنا فرقتنا بتلعب بروحها ودمها علشان تفوز ان شاء الله

وزى ما فزنا عليهم فى رادس حنفوز القاهره

علشان تفرح جمهوره مش تحرق دمه

واللى مش عاجبه يروح

والاحتفال الليله هنا فى منتدانا

وياريت تروح منتداك وئشوف خيبه الفرقه بتاعتكم

اووووووووووووه اهلاااااااااااااوى


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Allahomaqw1
مصطفى كريم
مصطفى كريم
مشرف فى المنتدى الاهلاوى
مشرف فى المنتدى الاهلاوى


عدد الرسائل : 557
الموقع : http://fathy-14.hooxs.com
نقاط : 10881
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 2
تاريخ التسجيل : 11/12/2007

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف مصطفى كريم الجمعة 06 فبراير 2009, 5:31 pm

اوك لاتعليقكك معاك ياقمر

وبس ياريت نبقى نشوف وشك الجميل دا بعد الماتش

ان شاء الله الاهلى هيفوز

اما الزمالك بتاعكم ده فهينزل درجه تانيه

فعلا مش غريب على جمهور الزمالك

banota
banota
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 7896
العمر : 34
المزاج : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
نقاط : 11262
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 3
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف banota الجمعة 06 فبراير 2009, 5:34 pm

هانى الزملكاوى كتب:
banota كتب:يا سااااااااااااتر يااااااااااااارب
ليه كده بس
عموما مش غريبه ع جمهور الزمالك والاسماعيلي انهم يعملو كده
مش اول مرره
تشجعو الفريق المنافس للاهلي مع انه بيلعب باسم بلدكو
بس للعلم حضرتك الاهلي فريق كبير جدااااااااااااااااااا

اوووووووووووووووووووووووووو اهلاوووووووووووووووووووووووووووووووي


lol!


الاهلى كبير على فرق الدورى وان كنت ناسى افكرك باتوشكا عمل فيكم ايه

وهنتقابل بعد المباراه عاوزين نشوفكم


عادي فيه ناس معرفتش تكبر ع فرق الدوري واقربهم امبارح
بس اللهم لا شماته لا شمتنا ولا فرحنا في حد
بلعكس يمكن نكون زعلنا كمان
وانت لو كنت ناسي افكرك ان الصفاقسي غلبناه 2006 وع ارضه
وان شاء الله ربنا ينصر(( الاهلي المصرىىىىىىىىىىى)) Very Happy حط تحت مصري دي مليون خط


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 5558jrمبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 6661tg
هانى الزملكاوى
هانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 27
العمر : 33
نقاط : 9972
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف هانى الزملكاوى الجمعة 06 فبراير 2009, 5:37 pm

مصطفى كريم كتب:
اوك لاتعليقكك معاك ياقمر

وبس ياريت نبقى نشوف وشك الجميل دا بعد الماتش

ان شاء الله الاهلى هيفوز

اما الزمالك بتاعكم ده فهينزل درجه تانيه

فعلا مش غريب على جمهور الزمالك



هههههههههههه هتشوفى ياعسل وlol!هبقى اواسيكم ههههههههههه lol!
هانى الزملكاوى
هانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 27
العمر : 33
نقاط : 9972
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف هانى الزملكاوى الجمعة 06 فبراير 2009, 5:38 pm

اهلاويه موووووت كتب:
صحيح هى ده اخلاق الزملكاويه بتظهر بسرعه

ياعم روح الحق فرقتك قبل ما تنزل درجه تانيه

احنا فرقتنا بتلعب بروحها ودمها علشان تفوز ان شاء الله

وزى ما فزنا عليهم فى رادس حنفوز القاهره

علشان تفرح جمهوره مش تحرق دمه

واللى مش عاجبه يروح

والاحتفال الليله هنا فى منتدانا

وياريت تروح منتداك وئشوف خيبه الفرقه بتاعتكم

اووووووووووووه اهلاااااااااااااوى



lol!

اليله عيد الصفاقسى هيكون سعيد

والله الاهلى عمال يشترى لاعيبه حاهزه وماشيه معاه بالكوسه والتحكيم

يابتوع ضربات الجزاء

وانتوا كسبتوا الصفاقسى الاول علشان الحكم ظلمهم ولغلهم جونين ومكنوش اوفسايد

لو فاكرينهم
هانى الزملكاوى
هانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 27
العمر : 33
نقاط : 9972
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف هانى الزملكاوى الجمعة 06 فبراير 2009, 5:41 pm

banota كتب:
هانى الزملكاوى كتب:
banota كتب:يا سااااااااااااتر يااااااااااااارب
ليه كده بس
عموما مش غريبه ع جمهور الزمالك والاسماعيلي انهم يعملو كده
مش اول مرره
تشجعو الفريق المنافس للاهلي مع انه بيلعب باسم بلدكو
بس للعلم حضرتك الاهلي فريق كبير جدااااااااااااااااااا

اوووووووووووووووووووووووووو اهلاوووووووووووووووووووووووووووووووي


lol!


الاهلى كبير على فرق الدورى وان كنت ناسى افكرك باتوشكا عمل فيكم ايه

وهنتقابل بعد المباراه عاوزين نشوفكم


عادي فيه ناس معرفتش تكبر ع فرق الدوري واقربهم امبارح
بس اللهم لا شماته لا شمتنا ولا فرحنا في حد
بلعكس يمكن نكون زعلنا كمان
وانت لو كنت ناسي افكرك ان الصفاقسي غلبناه 2006 وع ارضه
وان شاء الله ربنا ينصر(( الاهلي المصرىىىىىىىىىىى)) Very Happy حط تحت مصري دي مليون خط

هههههههههههه الله يرحم الاعب بتاع الاخلاق المزيف لما شاورلنا باشارات غير لائقه

ولا يعينى قال هنوعدكم بالدورى والكاس والسوبر هههههههههه

طار الكاس وانهرده السوبر ههههههههههه والدورى هيطير هههههههlol! lol!
yazzan
yazzan
مشرف فى المنتدى الاهلاوى
مشرف فى المنتدى الاهلاوى


ذكر
عدد الرسائل : 698
العمر : 34
المزاج : القدر يقف امامنا ولكن لا نستطيع ان ان نقف نحن امامه
نقاط : 10515
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 17
تاريخ التسجيل : 29/09/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف yazzan الجمعة 06 فبراير 2009, 5:44 pm

طيب حتى لو كان منتدانا ديمقراطي زي مابتقول وانت بتشجع الصفاقصي عيب برضه تشجع بشماته كده ولا انت مابتفهمش في الاصووووووووووووووووول
عموما ياريت تبقى موجود بعد الماتش
عشان نهيص مع بعضينا ديل


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 22570_284748446389_281421626389_3258653_1109205_n


b7bk ya 3omry
اهلاوية حتي الموت
اهلاوية حتي الموت
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 3159
العمر : 33
الموقع : مدينة احلامي الفاضله
العمل/الترفيه : كلية طب
المزاج : رب معصية اورثت في القلب انكسارا خير من طاعة اورثت في القلب استكبارا .. رحماك ربي انني احبك
نقاط : 11860
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 9
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف اهلاوية حتي الموت الجمعة 06 فبراير 2009, 5:57 pm

انت بتتكلم عن الحكم ف ماتش الصفاقس ونسيت الحكم يعني ف ماتش النجم الساحلي

عموماااا الاهلي دايما كبير
ومش عارفه ازاي انت مصري
بس بدال ماتساند الصفاقس ع فرقه بلدك روح شوف الزمالك بيعمل ايه

في دعابه بيقول عليها ناس كتير الفترة دي وسمعتها من واحد زمالكاوي
قال بيقولوا البيض كتر ف السوق
سألوا ع السبب طلع بسبب ان جماهير الزمالك باضت هههههههه
من كتر ماستنوا الفرج ومش راضي يجي
ماليش دعوة بقي انا سمعتها من واحد زمالكاوي

ومحدش يرد عليه خلاص يجماعه هما الزمالكاويه مابقوش فالحين غير ف التنديد بالاهلي ساعه الخساره
يعيني مفيش مكاسب يغنوا بيها فبيغنوا علينا
حقيقي صعبانين عليا
لكم الله


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر PlV01408
اهلا بكي يامدينة احلامي الفاضله
سأبتسم بعمق وسعادة بداخل مدينتي الفاضله ..
قوانينها انا من وضعتها .. انا وحدي اتجول بها
انتظاراا لعالم وردي اصيغه بذاتي
ابنيه بعقلي وقلبي وطموحاتي وفكراتي
هو عالمي بريئا من الغدر والخيانه
بريئا من كل اثام البشر من غدر البشر ذاهبا لرب البشر
moro
moro
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 716
العمر : 30
المزاج : تمام
نقاط : 10450
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 4
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف moro الجمعة 06 فبراير 2009, 6:16 pm

يا جماعة محدش يرد عليه
هو فاكر انه بيستفزنا
بس ان شاء الله الاهلى هيكسب
يااااااااااااااااارب
وندخل نعرفه مين هو الاهلى
بعد الماتش


_________________
moro
اهلاوية حتي الموت
اهلاوية حتي الموت
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 3159
العمر : 33
الموقع : مدينة احلامي الفاضله
العمل/الترفيه : كلية طب
المزاج : رب معصية اورثت في القلب انكسارا خير من طاعة اورثت في القلب استكبارا .. رحماك ربي انني احبك
نقاط : 11860
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 9
تاريخ التسجيل : 25/06/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف اهلاوية حتي الموت الجمعة 06 فبراير 2009, 9:44 pm

هههههههههههههههههههههه
منور الاهلاووووووووووووي يا زملكاووووووي
عاوزينك تبان بقي واووووووووووووووووه اهلاوووووووووووي
فريق كبير اديله عمري وبرده قليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل

ظهر الحق وزهق الباطل
ان الباطل كان زهوقااااااااااااااااا

اووووووووووووووووووووووه اهلاووووووووووووووووووووووي


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر PlV01408
اهلا بكي يامدينة احلامي الفاضله
سأبتسم بعمق وسعادة بداخل مدينتي الفاضله ..
قوانينها انا من وضعتها .. انا وحدي اتجول بها
انتظاراا لعالم وردي اصيغه بذاتي
ابنيه بعقلي وقلبي وطموحاتي وفكراتي
هو عالمي بريئا من الغدر والخيانه
بريئا من كل اثام البشر من غدر البشر ذاهبا لرب البشر
nora
nora
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 1983
العمر : 29
نقاط : 10739
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 19/10/2007

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف nora الجمعة 06 فبراير 2009, 10:00 pm

مبروووووووووووووووووووووووووووووك يا اهلى
منور الاهلاوى يا زملكاوى روحت فين معنتش باين
مش تيجى عشان نحتفل بالفوز
اوووووووووووووووووووووووواهلاوى
يا اهلى يا مفرحنا وكايدهم هههههههههههههههههههههه
banota
banota
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 7896
العمر : 34
المزاج : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
نقاط : 11262
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 3
تاريخ التسجيل : 17/01/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف banota الجمعة 06 فبراير 2009, 10:12 pm

هههههههههههههههههه
انتو عسل والله
يا جماعه انتو فهمتوه غلط ده كان بيحمسنا عشان نلعب كويس
دلوقتي يرجع ويقول انه مكنش يقصد Twisted Evil
يجماعه اعذروهم حلاوه روح برده Laughing
الحمدلله ربنا نصرنا
مقولناها من الاول الاهلي فريق كبيييييييييييييييييييييييير
اووووووووووووووووووووووو اهلاووووووووووووي

كسبنا صدفه مره اتنين لكن مش كل مره ولا اييييييييييييييه ؟؟؟؟


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 5558jrمبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 6661tg
مصطفى كريم
مصطفى كريم
مشرف فى المنتدى الاهلاوى
مشرف فى المنتدى الاهلاوى


عدد الرسائل : 557
الموقع : http://fathy-14.hooxs.com
نقاط : 10881
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 2
تاريخ التسجيل : 11/12/2007

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف مصطفى كريم الجمعة 06 فبراير 2009, 10:47 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


فينك ياقطه فينك ياختى كميله مورتناش وشك ليه بعد الماتش ههههههههههههههههههه

اوووووووووووووووووو اهلاوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

مع السلامه يازملكاوىىىىىىىىىىىىىىىىىى

اه ايه فلافيو حراق ولا ايه هههههههههههههههههههههههههه
Admin
Admin
المدير العام ومؤسس المنتدى
المدير العام ومؤسس المنتدى


ذكر
عدد الرسائل : 3265
نقاط : 10757
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 1
تاريخ التسجيل : 03/10/2007

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف Admin الجمعة 06 فبراير 2009, 10:52 pm

اهلا بيك يهانى يارب يكون الاهلى كيفك انهرده وعكنن عليك وخلاك تنام زعلان

ويارب دايما تنورنا قبل كل ماتش للاهلى وشك حلو علينا

انا مش هطرد عضويتك لان عقابك هو انك تخش وتشوف افراح الاهلاويه بعد كل ماتش

منورنا @
britny
britny
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 6092
العمر : 36
المزاج : good. حـتى اشعــار اخـر
نقاط : 11343
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 5
تاريخ التسجيل : 28/02/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف britny الجمعة 06 فبراير 2009, 11:16 pm

على رأى المثل يااجدعان
القوالب نامت والانصاص قامت
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله خلصتو الكلام يااهلاوية
تسلمووووووووووووووووووووو ياغاليييييين
بس هوة فين صاحب التوبيك اللى بينادى بالروح الرياضية
مستنينه..يارب ميكنش دخل ينام بدرى


_________________
خرج ابن آدم من العدم قلت : يااااه
رجع ابن آدم للعدم قلت : يااااه
تراب بيحيا ... وحيُ بيصير تراااب
الأصل هو الموت ولاُ الحيااااه ؟؟
و عــــــــجـــــــبــــــى
اهلاويه موووووت
اهلاويه موووووت
مراقبه الفئه الرياضيه
مراقبه الفئه الرياضيه


انثى
عدد الرسائل : 4929
نقاط : 14684
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 25
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف اهلاويه موووووت الجمعة 06 فبراير 2009, 11:32 pm

britny كتب:على رأى المثل يااجدعان
القوالب نامت والانصاص قامت
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله خلصتو الكلام يااهلاوية
تسلمووووووووووووووووووووو ياغاليييييين
بس هوة فين صاحب التوبيك اللى بينادى بالروح الرياضية
مستنينه..يارب ميكنش دخل ينام بدرى

هو يقدر يظهر ده نام من بدرى يا حبيبتى
هو باين عليه اتقهر كده
واستخبى فى الفراش
اووووووه اهلاووووووووووى


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر Allahomaqw1
moro
moro
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 716
العمر : 30
المزاج : تمام
نقاط : 10450
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 4
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف moro السبت 07 فبراير 2009, 12:08 am

والله يا حماعة كفايه احراج للراجل يعنى
احنا ادينالوا بما فيه الكفايه
ههههههههههههههههههههههه
بس انا متوقعه انناا معدناش هنشوفه
فى الاهلاوى تانى
ولو دخل بقى يبقى هيشوف اللى عمره ما شافه
هههههههههههه
بالسلامه يا زملكاوى


_________________
moro
mido
mido
عضو فعال
عضو فعال


ذكر
عدد الرسائل : 93
العمر : 31
نقاط : 10364
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 20/04/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف mido السبت 07 فبراير 2009, 12:38 am

اووووووووووووووووووووو اهلاوى
اى خدمه 2/1
روحوا شوفوا ناديكم وحاولوا تصلحوا علشان احنا كده بعدين مش هنلاقيه
الاهلى وبس
La Gioconda
La Gioconda
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


عدد الرسائل : 2790
نقاط : 11034
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 06/10/2007

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف La Gioconda الأحد 08 فبراير 2009, 1:31 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله والله انا اول مره اشوف حد بطريقه دي الزمالكويه دول حالهم يصعب
بقى ليهمم عين يتكلمه وهما بيتغلبه من فرق عمرنا منسمع عنها اصلا ولا هنسمع قال بني عبيد
قال والله غلابه
ولسه مهزومين من المحله وايه بينافسه على البقاء في الدوري وبرده بيكبره ايه مشبعوش من الهزايم المفروض يبقى في دم شويه
ولا صحيح مهو خلاص انعدموا من الدم والاحساس اتعودوا ع كده

وعموما احنا وفينا بوعدنا وكنا موجودين بعد المباراه الدور والباقي على
الناس اللي هتوسينا يعيني عليهم مش موجودين هما كده الزمالكويه دايما ملهمش كلمه
لافي ملعب ولا بره ملعب عيـــــــــــــــــــــــــــــــال من الاخر
واللي مش اد كلمته ميتحدااااااش اسياده الاهلاويه
ودايما منورنا يازملكاوي

ومليووووووووووون مبروك علينا ياهلاويه وعقبال
كل بطولتنا الجاااااااااااااااايه
اهلاويه كوول
اهلاويه كوول
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **


انثى
عدد الرسائل : 9025
العمر : 36
الموقع : **فى دنيا الغدر والخيانة**
العمل/الترفيه : دراسات عليا**مجال علم النفس**
المزاج : دلوقتى احسن على الاقل مابقيتش بحزن
نقاط : 21189
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 22
تاريخ التسجيل : 20/02/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف اهلاويه كوول الجمعة 13 فبراير 2009, 3:56 am

هههههههههههههههههههه والله ياجماعة انازعلت ان النت كان مفصول عندى
ومحضرتش الفرح اللى على الزملكاوى
صحيح مش ناقص غيردول يتكلموا بينسوا خبيتهم بسرعه
وبيقول باتشوكا نسى انه فريق اخدبطوله ووصل لليابان مش معرفش يكسب غيرمرة

يلا تعيش وتتقهركمان وكمان فاافراح الاهللاويه واللهم لاشماته
خسارة الفراخ البيضه والكتاكيت اصحبهم
وتسلموايااهلاويه وعقبال كل مره
والاهلى فى دمنا ومايغلاش عليه عمرنا


_________________
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 894039833
مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر 258561622
[b][u]
**ماتفوق انا من غيرك اوبيك مش واقفة حياتى عليك وبعيش وهعيش وهواك كان غلطة تمنها كبير اناجيت على نفسى كتير وخلاص مابجيش**[embed-flash(width,height)]
هانى الزملكاوى
هانى الزملكاوى
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد الرسائل : 27
العمر : 33
نقاط : 9972
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0
تاريخ التسجيل : 03/11/2008

default رد: مبروك مقدما لصفاقسى بطل كاس السوبر

مُساهمة من طرف هانى الزملكاوى الثلاثاء 17 فبراير 2009, 12:16 am

lol! lol! lol!

    الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 29 يونيو 2022, 7:10 pm