المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

المنتدى الاهلا وى الاول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المنتدى الاهلا وى الاول

عيش الكوره شجع الاهلي

انتم الان فى قلب القلعه الحمراء

المنتدى الاهلاوى الاول
www.ahly100.tk



المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 1 عُضو حالياً في هذا المنتدى :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 1 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد


أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 766 بتاريخ الأربعاء 05 مايو 2021, 9:27 am

المواضيع الأخيرة

» الاهلي يقدر..كيان الأبطال لايموت
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 25 سبتمبر 2017, 7:56 am من طرف الاهلى

» العاب روحانيه ادخل مش هتندم
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالأربعاء 28 مايو 2014, 12:39 am من طرف mays

» لعبه ايه امنيتك
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:06 am من طرف mays

» انا عضوه جديده
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:02 am من طرف mays

» لعبة الاوامر
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:54 pm من طرف mays

» والله دي لعبه هتجنني
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:47 pm من طرف mays

» قصة لمن يريد التزوج
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:32 pm من طرف mays

» اختبر شخصيتك ادخلوو لايفوتكم
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:29 pm من طرف mays

» الجائزة 1000 جنية يلا مستنين اية
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:25 pm من طرف mays

» اكلات خفيفة وسريعة التحضير
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:22 pm من طرف mays

» تعارف عضو زملكاوى جديد
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالأحد 22 سبتمبر 2013, 1:59 pm من طرف الاهلى

» صور خطوبه عماد متعب على يارا نعوم)(حصريا على الاهلاوى الاول
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 25 فبراير 2013, 2:51 pm من طرف التفتيش

» كلمات نابعه من قلب محطم " تستحق القراءه
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالخميس 03 يناير 2013, 12:34 pm من طرف eng sakariye

» من افلام جنيفر لوبيز فلم الاجرام والاثارة للكبار فقط مترجم 259 ميجا U Turn دي في دي
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 29 أكتوبر 2012, 4:45 am من طرف حبه ذبحني

» من افضل لاعب مصري
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالجمعة 05 أكتوبر 2012, 3:53 am من طرف bada

» سجل دخولك على المنتدى بصلاه على النبى
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:55 pm من طرف زملكاوى صميم

» عايز تبعت رساله تهنئه بشهر رمضان ادخل وشوف وال تعجبك اكتبها
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:52 pm من طرف زملكاوى صميم

» عيد ميلاد الليله مين عيد ميلاد حبيبة قلبي ادخل هني بسرعه ...!!!
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:46 pm من طرف زملكاوى صميم

» **هنا بيانات كل الاعضاء**اتفضلم عرفم نفسكم **وتعرفم على غيركم **
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:36 pm من طرف زملكاوى صميم

» شريط شرين الجديد حبيت *كامل (حصريا)
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 04 سبتمبر 2012, 5:11 am من طرف komatso001

» هتضحك غصب عنك
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:49 pm من طرف moro

» بالصور.. تصاميم ملاعب قطر لكأس العالم 2022
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:42 pm من طرف moro

» ايه اكتر موقف محرج اتعرضت ليه؟؟؟؟؟؟؟؟
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:39 pm من طرف moro

» ألبوم منوعات اغانى حزن وجرح اروع الاغانى
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 15 مايو 2012, 4:03 am من طرف a7med_al3aidy

» *ننفرد كعادتنا بالاغنيه التى هزت الوطن العربى *الضمير العربى *حصريا على الاهلاوى
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالأربعاء 18 يناير 2012, 8:31 pm من طرف bibayou

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالسبت 07 يناير 2012, 11:36 pm من طرف business

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 03 يناير 2012, 6:40 pm من طرف business

» برنامج يحول الكتابه الى صوت رجل أو إمرأة
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 3:01 pm من طرف مصطفی

» البطاقه العائليه للرسول عليه الصلاة والسلام " ارجو التثبيت للأهمية"
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 2:43 pm من طرف مصطفی

» جوزية
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Emptyالثلاثاء 22 نوفمبر 2011, 1:05 am من طرف loveُs angil


4 مشترك

يوميات اتنين مبيحبوش بعض

golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الخميس 12 نوفمبر 2009, 9:04 am

سلامو عليكم
دي قصة لاقيتها ع منتدى تاني
وعجبتني اوي
قلت اجيبها هنا
يارب تعجبكوا
وبما ان مافيش اعضاء
نقول يارب تعجب الل هيقراها


يوميات اتنين مبيحبوش بعض يوميات اتنين مبيحبوش بعض S12

المقدمة


ملك
النهاردة بجد يوم كئيب اوي الواحد مخنوق وزهقان
وطهقان ومش لاقي حاجة يعملها ياتري ياتري شروق بتقعد كل دة علي النت تعمل اية ياتري الشات ممتع اوي كدة للدرجادي اما اروح اشوفه

علي
الواحد زهقان موت اية القرف دة كل البنات زي بعض انا مخنوق اوي اخويا واجوز واختي واطلقت وحاجة تقرف ولا عيالها السخفة مفيش حاجة اعملها غير اني اقعد علي النت وامري لله

ملك

arab chat arab chat

اهو

والله الشات عليه ناس كتير اوي بس بلاش انا ابدا بالكلام

وبيدخل واحد
bat man

:هاي ممكن صداقة

ملك:مش ناقصة قرف بلوك


وبيدخل التاني والتالت وهاكذا

علي
الشات كله معروف نفس الاشخاص
مش دي البت ياسمين الي شتمتها امبارح
ودي نسمة الزبالة

اية دة في حد جديد عدوة الشات(ملك)

اسمها غريب اوي

علي:هاي ممكن نتعرف

ملك:ماشي
علي:انا مخنوق ومش ناقص مالك انتي راخرة مخنوقة لية
ملك:وانت شايف حاجة تفرح
علي :تصدقي عندك حق طب انتي داخلة الشات لية انا مصدوم عاطفيا قلت افك انما انتي داخلة الشات لية مدام بتكرهيه
ملك:نفسي افضفض لحد بس مش لاقيه
علي:وانا كمان
ملك:طب احكي
علي:ماتحكي انتي الاول
ملك:لا انت
علي:لاانتي مفيش بت تمشي كلمتها عليا
ملك:لا انت قلت
علي:احنا هانبتديها من اولها خناق
ملك:ههههههه شكلها
علي:علشان خاطري معلش اكلمي انتي الاول
ملك:خلاص هانحكي احنا الاتنين كل واحد شوية
علي:اوك بس بشرط هانحكي احنا الاتنين بكل صدق ومش هانكدب علي بعض اوك

Abeer
Abeer
مديره المنتدى الاهلاوى الاول
مديره المنتدى الاهلاوى الاول


انثى
عدد الرسائل : 14654
نقاط : 23351
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 21
تاريخ التسجيل : 01/01/2008

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف Abeer الخميس 12 نوفمبر 2009, 6:45 pm

هههههههههههههههههه حلووووة القصه
تسلم ايدك يا جميلة
ولما نشوف هيعملو ايه
استمرىىىىى وانا في انتظارك يوميات اتنين مبيحبوش بعض Icon_biggrin ..


_________________
.
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الخميس 12 نوفمبر 2009, 7:42 pm

عبير شكرا ليكي
ونورتي
بجد انتي رافعة من معنوياتي
الحلقة التانية



ملك:خلاص هانحكي احنا الاتنين كل واحد شوية
علي:اوك بس بشرط هانحكي احنا الاتنين بكل صدق ومش هانكدب علي بعض اوك
ملك: اوك هتبدى انت؟
على: لا قولى انتى الاول
ملك: طيب ياعلى هحكى
تنهيده كبيره تنهدتها ملك ثم قالت
انت بتقول مصدوم عاطفيا انا كمان مصدوفه عاطفيا
على: ليه حصل ايه
ملك: حبيته 4 سنين كاملين فضلت مخلصه ليه مش شايفه حد فى الدنيا غيره
ثم صمت كثيرا
فقال على: انتى رحتى فين ... سكتى ليه ياملك
ملك: اسفه ياعلى مش قادره اكمل
على : لا لا كملى علشان خاطرى
ملك:طيب .. بعدين يعنى خانى مع اعز صديقه ليا راح حبها وخطبها
من ساعتها مبقتش قادره اثق فى حد لا اصحاب ولا حبيب ولا اى حد
بقيت مكتئبه جدا وحصلت حاجه تانيه خلتنى اتدمر زياده..
على : ايه هى
ملك:والدى ووالدتى انفصلو
على:انا اسف معلش ياملك متزعليش
بس مش ليكى حق متثقيش فى حد مش كل صوابعك زى بعضها يعنى
واكيد هتقابلى حد تانى يحبك بجد
ملك:هههه وهو فيه اصلا حب بجد فى الزمن ده
على: اه فيه وممكن يجى فى اى وقت وفى اى مكان متفقديش الثقه كده ونبى
ملك:انا نفسى اموت
على: بعد الشر عليكى متقوليش كده
ملك: وانت مالك خايف عليا كده ليه
على:لا لا عادى يعنى علشان احنا بقينا اصحاب وكده
ملك:اسفه انى نكدت عليك وانت متضايق اصلا
على : لا لا منكديش عليا بالعكس انا استريحت
ملك:متأكد
على: ايوة بس انتى مقلتليش انتى كام سنه
ملك:انا عندى 23 سنه
على: وانا كمان 23 سنه على فكره انتى برج ايه؟
ملك:انا برج الحمل وانت؟
على :انا برج الميزان
ملك:بس انت مقولتليش انت متضايق من الدنيا كده ليه
على: عايزة تعرفى..هقولك




يوميات اتنين مبيحبوش بعض User_offline
Abeer
Abeer
مديره المنتدى الاهلاوى الاول
مديره المنتدى الاهلاوى الاول


انثى
عدد الرسائل : 14654
نقاط : 23351
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 21
تاريخ التسجيل : 01/01/2008

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف Abeer الخميس 12 نوفمبر 2009, 8:18 pm

يوميات اتنين مبيحبوش بعض Icon_wink شكلهااااااا هتبقي قصه شيقه
كملي يا قمر بسرعه
عايزة اعرف شو اللي هيحصل
تسلم ايدك حبيبتي
ومعاكي للاخر ان شاء الله ..


_________________
.
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart السبت 14 نوفمبر 2009, 3:09 am

شكرا عبير
وبجد نورتي التوبيك
الحلقة الثالثة


ملك :ها يا علي احكي انت بقي لحد ما اهدي شوية
علي :حاضر ياقمر مع ان قمر دي كانت كلمتها هي بس يعني حتي كلامه بقيت بخونها فيه

ملك:يااااااااااه للدرجادي بتحبها هي كانت جميلة اوي كدة
علي:من اجمل الناس الي شفتهم في حياتي
ملك:طب احكي بقي شوقتني

علي:بصي ياستي انا هاحكيلك بكل التفاصيل لاني بجد مشتاق اعيدها اوي تاني
انا يا ستي بداية حكايتي
اني كنت في المصيف وياسلام علي جمال ايام المصيف
المهم حكايتي بتبتدي من حوالي سنةكنت قاعد الصبح في العشة بتاعتنا وجت عربية فان كبيرة ونزلوا الاطفال والبنات وراحوا يدوروا علي سكن اظاهر
وكانوا الحقيقة شوية بنات زي القمر اجملهم رؤي
ملك:اسمها رؤي جميل اوي
علي:اوي اوي المهم جت هي وواحدة صاحبتها بكل ادب طلبوا مية لان الاطفال عطشانين
رؤي:ممكن مية بعد اذنك للاطفال
انا:عنيا
رؤي:شكرا
ورحت اجيب المية
انا:اتفضلي يا قمري
رؤي:بعصبية من الكلمة :لا شكرا مش عاوزين وانا مش قمر حد
انا:انا اسف يا انسة
صاحبتها:هات ياعم العيال هايموتوا من العطش
قعدت اضحك ساعتها اوي والاحلي ان شكلها احلو وهي متعصبة
ملك:يااااااه علي الحب كمل كمل
علي:هاكمل حاضر
المهم كان في حفلة باليل علي الشط
وطبعا انا اتشيكت علي الاخر لان انتي عارفة ان دة يوم البنات ورحت صاحبت بتاع الديجي
وقعدنا نهيص واغاني وهيصة بقي لحد ما ببص لقيتها قدامي كانت زي القمر قلت اروح ارزل عليها هي واصحابها


انا:اجمل عيون في الكون انا شفتها النهاردة
كانت معاها واحدة صحبتها قالتلي
صاحبتها:طيب يا ابو اجمل عيون
انا:مانت ظريفة اهو اسمك اية ياسكر
صاحبتها:نرمين
انا:عاشت الاسامي وانا علي
رؤي:انت هاتقفي مع البني ادم دة تاني
انا بزعيق:متحترمي نفسك انتي محدش مالي عينك ولا اية
رؤي خافت كدة واحمرت ودمعت:انا اسفة
انا:انا اسف مدمعيش مالك خفتي كدة لية
ملك:ياااه هي رقيقة اوي كدة
علي:ارق انسانة شفتها المهم صحابها مشيوا وسابوها طبعا استغليت الفرصة ورحت اضايقها شوية
انا:انتي بتتعصبي جامد اوي كدة لية
رؤي:انا اسفة مكنش قصدي
انا:ولا يهمك اسم القمر اية بقي
نرمين فجاة:رؤي
انا:بتيجي ف غير وقتك بس تعرفي اسم زي السكر
رؤي:شكرا معلش يا نرمين انا طالعة انام لاني تعبانة من السفر
انا:ليىة بس علي العموم براحتك اشوفك بكرة

وجه تاني يوم الصبح وطبعا لبست اجمل تي شيرت عندي الي بيبين العضلات
ونزلت جري من غير ما افطر ما هو لازم الحق القمر
وقعدت ادور عليها لحد مالقتها بعد ما اتقطع نفسي
عمالة ترسم علي الرمل
انا:حرام عليكي يا شيخة لفيت الشط كله عليكي دة عضلاتي خست حتي
رؤي ابتسمت بكسوف
رحت رسمتلها قلب كبير وفجاة طقت في دماغي فكرة قلت اروح للدي جي يشغلي اغنية
انا:الاغنية الي جاية ليكي اسمعيها
ورحت جري وشغلنا اغنية صابر الرباعي اتحدي العالم
وعليت عند حتة وعد مني ما احب غيرك في الوجود
انا:ها يا رورو عجبتك الاغنية اعملي حسابك هانشغلها يوم فرحنا
رؤي:فرحنا دة انت بتحلم اوي
انا:والله ما بحلم انا هاجوزك يعني هاجوزك

Abeer
Abeer
مديره المنتدى الاهلاوى الاول
مديره المنتدى الاهلاوى الاول


انثى
عدد الرسائل : 14654
نقاط : 23351
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 21
تاريخ التسجيل : 01/01/2008

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف Abeer الأحد 15 نوفمبر 2009, 7:48 pm

الحلقة جميلة موووووووووووووت
بجد تسلم ايدك ياقمر
كمليها بسرررررعة و انا متبعاكي ..
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 902378


_________________
.
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الإثنين 16 نوفمبر 2009, 6:16 pm

شكرا عبير
وبجد منوراني
الحلقة الرابعه


وعدى اجمل نهار بسلام وجة بليل يعنى الاسواق والخروجات وافسح والمراكب
وطبعا انا كنت محدد هدفى رؤى وبس
وروحت استنهتم على العشة بليل وقعدت ماشي وراهم كل حتة بيروحوها اروحها لغاية اما جة وقت المراكب والنيل مع انى طول عمرى واد فييس
وبيحب الصرف بس ابويا طول عمره قارفنى مديلي خمسة جنية تعمل اية دى هاعزم ازاى 10 اصحابها ب خمسة جنية
اتريت انى استلف من طارق ابن خالتى خمسين جنية لحد ما اسددهملة بشويش بشويش
وقعدت ابوصلها يومها وهى قاعدة بصة الناحية التانية وعاملة مطنشة
قولت اعمل فصل رحت مودى وشى النحية التانية وهى قعدت تبصلي اوى
رحت باصصلها فجاة فاتكسفت وضحكت
بدات يوم عن يوم احبها اوى لحد ما جه اخر يوم ليهم
رؤى:تعرف النهاردة اخر يوم لينا
انا:اية طيب وانا هوصلك ازاى
رؤي:معرفش
انا:طيب انا هبقي اكلمك على تليفونك صحيح انا عمرى ما سالتك انتى منين؟؟
رؤى:انا من القاهرة من المعادى
انا:انا من 6 اكتوبر لازم هنتقابل وعد
وقعدنا نتكلم كتير وقبل ما تمشي قولتلها :رؤي
رؤي:نعم
انا:انا بحبك اوى
رؤى ابتسمت وقالت:انا عمرى ما ارتحت لحد غيرك
كنت يومها طاير من الفرحة معقولة هى كمان بتحبنى وسابتنى وسافرت وانا حصلتها بعدها بيومين
وكانت اول مكالمة بينا
رؤى:ازيك عامل اية
انا:وحشتينى اوى يا قمرى
رؤى:انت معندكش غير قمرى
انا:وانتى القمر كلة ووعد منى ما اقول لحد غير يا قمر

ملك:انت خاين الوعد اوى ههههه
على:اة للاسف
وبدانا نتكلم ف يوم لغاية ما بان عليها الفرحة اوى
انا:مالك باين عليكى الفرحة كدة لية
رؤي:جبتلك وظيفة علشان تيجى تتقدم
انا:بجد ماشي يا عمرى وجبتيها منين بقي
رؤى:جبتها من الجرايد
انا:هههههههه وانتى قاعدة بتقري جرايد علشانى
رؤى:اة المهم تكون هناك الساعه 8
واستعديت للخروج وظبط الموبايل بس مرنش وصحيت على اتصال رؤى الساعة 10
رؤى:ها يا باشا قبلوك طبعا
انا:انا اصلا مروحتش دة المنبه مرنش اصلا
رؤى:انت بتستهبل

انا:قلتلك ميه مرة مبحبش الاسلوب دة
رؤى:انا اسفه كنت عاوزاك تروح علشان تيجى تتقدم
انا:خلاص يا عمرى هحاول ادور بايدي وسنانى بس نفسي اشوفك موت ولازم اشوفك
رؤى:ازاى هشوفك يعنى
على:عرفة سيتى ستار نتقابل بكرة الساعه 7
رؤى:اوكية
جهزت نفسي وقلت اروح بدرى الحق الموزز قبل ما البت تيجى
وجت رؤى هى ونرمين وكشفونى للاسف
وراحت رؤى وهى متنرفزة الكافتريا
انا:حبيبي ماله
نرمين:ماله ياااااااااااااااا على
انا:كشفنى يالهوى كشفنى يالهوى واضايقت يالهوى
رؤى:انا بقي مضايقتش وزوقك وحش اوى
انا:احترمى نفسك دة انا بحب قمر
ابتسمت ابتسامة جميلة اوى
انا:تعرفي انك زى العسل اما بتضحكى وبحبك موت لكن لما تكشرى بتبقي زى
رؤى :زى اية بقي
انا:بتبقي زى القمر
ضحكت اوى وبدا الحب بجد ما بينا
وقعدت تجيبلي وظايف وطبعا اترفضت
ملك:صحيح انت خريج اية
على:خريج تجارة
مرة جابتلى وظيفة كويسة عند خالها واديتلى الميعاد وماروحتش لانى عارف ان النهاية الرفض
وزعلت جدا واتصلت على نرمين صاحبتها
انا:الو يا نرمين هى رؤى مبتردش لية
نرمين: معرفش بس هى زعلانة منك موت واتقدملها عريس ومفيهوش عيب وابوها شك لانها رفضت كتير اوى علشانك
انا:يعنى اية رؤى هاتتجوز
nana.m
nana.m
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 910
العمر : 35
المزاج : يارب وعدتني وانت أصدق من وعد بأن بعد العسر يسرا...يارب انتظر يسرك
نقاط : 10393
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 4
تاريخ التسجيل : 22/07/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف nana.m الإثنين 16 نوفمبر 2009, 6:34 pm

وعليكم السلام
جميلة أوي القصة

مشوقة جدااا

أنا بجد عايزة اعرف الباقي

تسلم إيديك..

مستنية الحلقة الجديدة


عدل سابقا من قبل nana.m في الإثنين 16 نوفمبر 2009, 6:37 pm عدل 1 مرات
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الإثنين 16 نوفمبر 2009, 6:36 pm

شكرا ليكي يا نانا
وبجد منوراني ياقمر
Abeer
Abeer
مديره المنتدى الاهلاوى الاول
مديره المنتدى الاهلاوى الاول


انثى
عدد الرسائل : 14654
نقاط : 23351
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 21
تاريخ التسجيل : 01/01/2008

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف Abeer الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 6:42 pm

حلقة جميلة جداااااا
مشكووووورة ياقمر ع اليوميات
في انتظار باقي الحلقات..


_________________
.
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الأحد 22 نوفمبر 2009, 4:19 pm

شكرا عبير
ونورتي
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الأحد 22 نوفمبر 2009, 4:31 pm

الحلقة الخامسة




اتنرفزت يومها اوي معقولة رؤي حبي الاول والاخير تعمل كدة تسيبني تكون لحد غيري
واتصلت بيها كذا مرة مبتردش لحد اخر مرة
ردت
انا:انتي فين يا رؤي عاوزك ضروري
رؤي:حاضر ياعلي هانتقابل فين
انا:قدام عمرو صاحبي في السنتر ما انتي عارفة ونروح الكازينو الي هناك اوك
رؤي:ماشي يا علي بكرة علي 8 كدة



وجه تاني يوم وجت رؤي
انا:الخبر الي سمعته صحيح
رؤي:ايوة صحيح
انا:اية انت بتقولي اية انت بتكلمي كدة لية
انتي بتبعيني ياعمري انت يالي اغلي حد علي قلبي
انتي يا رؤي






رؤي:ببيعك انا برضه انا الي بعتك قولي خطوة
واحدة عملتها من ساعة ما حبينا بعض قولي خطوة واحدة
قمت بيها من ساعة ما سيبنا بعض كل الي همك نفسك نقضيها
رسايل ومكالمات وحب وخلاص واولع انا بقي صح ولا انا غلط
انا:ازاي يا رؤي انا حبيتك اوي بس هاعمل اية انت عارفة ظروفك
رؤي:ظروفك كان بايدك تشتغل بس انت الي سبتني سبتني ولاهمك شيء
انا:رؤي انا بحبك اوعيي تقولي كدة ازاي هاتحبي غيري مش هاتعرفي صدقيني مش هاتقدري
انتي حبيبتي وبنتي انت عمرك ما عرفتي الحب غير مني تبقي بتضحكي علي نفسك لو افتكرتي غير كدة
رؤي:محدش ضحك عليا غيرك انت ياعلي تقدر تقولي اقدمك لاهلي ازاي تقدر تقولي فين الفلوس الي جاتلك وهاتشارك بيها صاحبك تقدر تقولي مسافرتش عقد برة لية
علشان انت اناني مبتفكرش غير في نفسك قلتلي هاتحدي العالم كله علشانك متحدتش حتي نفسك فاكر ياعلي كل مجهودك تقول كلام حلو وخلاص دة الي تقدر عليه بس للاسف مينفعش ياعلي تعرف انا بعد عشرين سنة هاجي الاقيك قاعد عند عمرو في المحل نفس القعدة عمرك ما هاتتغير


انا:بصي يارؤي هاقولك حاجة لو انتي ليا ولاحاجة تفرق بنا ابدا في جملة مشهورة بتقول
"اذا احببت شيئا بشدة فاطلق سراحه فان عاد فهو لك وان لم يعد فهو ليس لك منذ البداية"



ومشيت رؤي وسابتني وعرفت بعديها من نرمين صاحبتها ان فرحها بعد شهرين



ومشيت الامور عادي
لحد ما في يوم قبل فرحها لقيتها جايالي عند عمرو في السنتر
انا:رؤي مالك في حاجة حصلت
رؤي:مش انت قلت اذا عاد لك فهو لك منذ البداية
وانا عمري ما كنت لغيرك منذ البداية عمري ما حبيت غيرك ولا هاحب غيرك
انت حبيبي الاول والاخير ياعلي
انا مستعدة اعمل اي حاجة علشانك
انا:للاسف يارؤي معدش ينفع معدتيش ليا
رؤي:لا انا ليك انت غصب عن الكل ولا اية ما ترد انت ساكت لية رد
انا:بصي ياحبيبتي انتي هاتعيشي مع الشخص دة في سعادة اكتر مني انا مكدبش عليكي لسة قدامي علي الاقل ست سنين علشان اقدر اتقدم
رؤي:طب سافر عقد برة اشتغل في اي شغلانة هنا اي حاجة
انا:واتبهدل
رؤي:طب وانا ياعلي هاتسيبني خلاص ماترد انت ساكت لية !!!...........


علي انت اظاهر مبقتش تحبني انا غلطانة اني جيت و....
انا:كفاية يارؤي لحد كدة امشي يا اغلي من حبيت

وسيبتها
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 00c195ca20f2d49fe2e159exw4




ويومها بعتتلي رسالة فيها اغنية لعمرو دياب اول مرة اعرفها





صدقتنى ان انت كنت عليا غالى صدقتنى
وعرفت ايه معنى انشغالى
صدقت ولا محتاج تفكر ولا عايزنى أقولك أكتر
والله مكان على بالى كل اللى بيجرالى
قلبى اللى عاش فى هواك مبقاش خلاص ملكى
بقي ليل نهار وياك من فرحته بيبكي
صدقت ولا محتاج تفكر ولا عايزنى أقولك أكتر
والله مكان على بالى كل اللى بيجرالى







وجه تاني يوم فرحها ورحت علشان اشوفها كانت زي القمر بس قمر حزين اوي ومكسور اوي اوي
انا:روحي يارؤي يا اجمل من احبت عيوني



يوميات اتنين مبيحبوش بعض 532621


يوميات اتنين مبيحبوش بعض 143421




ملك:يااااااااااااه دة اكيد كان موقف صعب اوي وعملت اية بعدها


علي:ملقتش غير عمرو اروح اقعد عنده اظاهر ان كلامها كان صح

هههههههههههه
ملك:هههههههه ومشفتهاش بعد كدة تاني
علي:لا شفتها النهاردة ودة سبب حزني شفتها هي ونرمين وكانت في محل رضع
وجت نرمين سلمت عليا وقالتلي ان هي فعلا حامل في ولد وقالت كمان ان هي هاتسمي علي
حسيت ان انا خسرتها اوي اكتر واحدة حبتني في حياتي ودة كان اول يوم نشوف بعض ومنكلمش بعض وسابتني اجمل واحدة في الكون
ملك:وحسيت باية لما شفتها
علي :افتكرت


وافتكرت لما جت عيني في عينو .. سنيني معاه
وافتكرت وعد كان بيني وبينو .. زمان خدناه
وافتكرت مسكتو في إيدي .... وإيدي خلاص سيباه



يوميات اتنين مبيحبوش بعض 8b45a8feaa
Abeer
Abeer
مديره المنتدى الاهلاوى الاول
مديره المنتدى الاهلاوى الاول


انثى
عدد الرسائل : 14654
نقاط : 23351
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 21
تاريخ التسجيل : 01/01/2008

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف Abeer الأحد 22 نوفمبر 2009, 6:51 pm

حلقة رومانسيه ومؤثره جدااااا لدرجة اني عيطت يوميات اتنين مبيحبوش بعض Icon_sad يوميات اتنين مبيحبوش بعض Icon_sad
وخصوصا العلاقه بين علي ورؤي اثرت فيا جداااااا
تسلمىىى حبيبتي ع الحلقة الجميلة ولو ان فيها فرااااق
ومستنيه الحلقه الجايه
بانتظاااااركــ ..


_________________
.
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الثلاثاء 24 نوفمبر 2009, 3:46 pm

شكرا عبير
والحلقة السادسة بعد قليل
وستعاد بعد العيد ههههه
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الثلاثاء 24 نوفمبر 2009, 3:53 pm

الحلقة السادسة

[size=16][size=16]
ملك:خلاص يا علي متزعلش بقي فك شوية
علي:خلاص ولا يهمك
ملك:طب اسالك سؤال انت عمرك ما كلمت اي بنت بعدها
علي:لا طبعا
ملك:انت مخلص اوي
علي:لا لا طبعا كلمت
ملك:ههههههههههه طب احكي
علي:لا ياماما مش هاتفلتي هاتحكي انتي
ملك :اوك هاحكي
بص يا سيدي طبعا بعد ما عبدالله سابني واسفة لاني مش هاقدر احكيلك
تفاصيل حبنا علشان انا مش عاوزة احكي اجمل حجات عيشتها
وكلها تفاصيل كدابة
علي:خلاص بقي احكي


يوميات اتنين مبيحبوش بعض 5_1201985367
ملك:بص يا سيدي انا عشت اسوا لحظات حياتي بعد ما خطب صاحبتي تقدر تقول
كنت في بداية اكتئاب سبت الدنيا كلها حسيت اني مش واثقة في حد

يوميات اتنين مبيحبوش بعض Glitterline-028
لحد ما جه اليوم اياه
وشفت الباشا
كنت في يوم ماشية في مول كبير وفجاة اتخبطت وانا ماشية في واحد ببص لقيته مروان صاحب حازم كنت قبل كدة قابلته في العين السخنة في رحلة اليوم الواحد تبع الجامعة مروان بقي يا سيدي شاب شيك اوي وامور اوي اوي اوي
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Sherifprofile1eu2
انا:مش معقولة مروان
مروان:ازيك يا قمر يابختك يا عبدالله بالقمر
انا:ضحكتني خلاص عبدالله سابني كدب عليا وخدعني وخطب صاحبتي
مروان:اية انتي بتقولي اية
انا:زي ما قلتلك سابني
وقعدنا مع بعض في كافيتريا وحكينا لبعض



مروان:بعد اذنك ممكن رقمك يا ملك علشان ابقي اكلمك
ملك:اوك ماشي

يوميات اتنين مبيحبوش بعض Glitterline-028

وبدانا فعلا نكلم بعض
وبدا يحبني لا وكمان اعترفلي بحبه
مروان:ملك انا بصراحة بحبك اوي ومن زمان
انا:مروان انت متاكد من الكلام دة ولا بس صعبت عليك
مروان:اوعي تقولي كدة انا بحبك من زمان وانتي مكانش ليكي ذنب في موضوع عبدالله
انا:انا مش عارفة اقولك حاجة
مروان:انا عاوز اقابلك بكرة
انا:لية خير
مروان:اصل اختي عزيزة نفسها تطمن عليا وعاوزة تشوفك
انا
:الي تشوفه
مروان:بصي يا ملك انا عاوز اتجوزك
انا:ااا...........
انا:انت مش شايف انك مستعجل
مروان:ملك انا من اول يوم شفتك فيه وانا بحبك انتي عمري كله انا عمري ما حبيت غيرك
من ساعة رجوعي من السفر وانا عمري ما عرفت وارتحت لبنت غيرك انتي
هاتيجي بكرة اوك
انا:اوك

يوميات اتنين مبيحبوش بعض Glitterline-028

وجه تاني يوم ورحت وشفت اخته
عزيزة:اية القمر دة اية الجمال دة
انا:ميرسي
عزيزة :انا مش باجاملك بجد يازين ما اخترت يا مروان
مروان:طبعا دة انا بحبها اوي
عزيزة:ايوة يا اختي دة كل ما يشوفني يحكي عليكي
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Glitterline-028
وسبتهم بعد ما كنت استعدت ثقتي بنفسي بس مش عارفة لية كان في نفسي اني مبحبوش بس بعامله انتقاما من عبدالله وبرضه كان في جواه حاجة غريبة عمره ما غار وانا بتكلم علي عبدالله مع اني كنت بتكلم كتير عليه غصب عني كان بيلف الحوار ويرجع ليه برضه
لحد ما في يوم كنت قاعدة بسمع اغنية وفجاة الموبايل رن
انا:الو
الصوت :متقفليش يا ملك اسمعيني انا عاوزة اقابلك ضروري ومتقوليش لا علشان خاطري ودي حاجة تهمك
انا:معدش في حاجة تهمني منك يا عبدالله
عبدالله:انا سبت مروة ولازم اشوفك انتي فاهمة بكرة في السنتر عند الكافيتريا
انا سكت ومعرفتش ارد عليه ومش عارفة اية الي وداني بس غصب عني رحت
كان في شيء بيحركني
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 524
[/size][/size]
rouaa
rouaa
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 377
العمر : 34
المزاج : (الحمد لله)
نقاط : 10232
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 3
تاريخ التسجيل : 01/02/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف rouaa السبت 28 نوفمبر 2009, 10:39 am

بجد حلقات حلوة اوي ومتنوعة بين الضحك والحزن
يالا بقى عايزين بقية الحلقات
تسلمىىىىىىىىىى جولدن
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart السبت 28 نوفمبر 2009, 8:19 pm

شكرا ليكي ع المرور
nana.m
nana.m
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 910
العمر : 35
المزاج : يارب وعدتني وانت أصدق من وعد بأن بعد العسر يسرا...يارب انتظر يسرك
نقاط : 10393
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 4
تاريخ التسجيل : 22/07/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف nana.m السبت 28 نوفمبر 2009, 11:33 pm

ماعليش تهت شوية ياجولدن قبل ما اوصل للحلقة
الحلقة الخامسة فعلا كانت مؤثرة جدااا
والفراق اللي فيها صعب أوي لأنو كان بين 2 بيحبو بعض
جدااا زي القصة مابتحكي

والحلقةالسادسة أحداثهاجميلة
مستنية بسرعة الحلقةالجاية

تسلم إيديك
ماتتأخريش علينا
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الأحد 29 نوفمبر 2009, 11:10 am

الحلقة السابعه

يوميات اتنين مبيحبوش بعض 501





وجه تاني يوم ورحت علشان اشوف عبدالله ولبست يومها
اجمل طقم عندي ,كنت حاسة اني عاوزة اثبت لعبدالله اني
منه وانه خسرني, وجه عبدالله
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
عبدالله:ملك بصي انا حاسس اني خسرتك ولسة بحبك
ملك:انا مش عاوزة اسمع منك اي شيء اننا دلوقتي مرتبطة
عبدالله:مرتبطه!!!!!

ملك:ايوة مرتبطة بمروان صاحبك وهانتخطب
عبدالله:ههههههه ضحكتيني وامتي بقي بعد المشروع
ملك:ايوة بعد المشروع
عبدالله:دة بيخدعك ياماما
ملك:بطل تفرقة بقي دة جاب اخته عزيزة
عبدالله:هههههههههه عزيزة اخت الطلبة كلهم دي بنابجها العشراية بتبقي
ام واخت وحبيبة واب لو عاوزة
ملك:بطل كدب بقي
عبدالله:دة مصاحب ثلاثة معاكي حتي دي نمرهم

يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
مقدرتش ارد وسكت
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
عبدالله:مالك مصدومة لية انتي عمرك ما حبتيه انتي مبتحبيش غيري انا مهما عملتي
ملك:ههههه تبقي بتضحك علي نفسك
عبدالله:لا ياعمري انتي الي بتضحكي علي نفسك

يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
سكت ورحت واخدة الارقام ومشيت من سكوت

ورحت اتصلت بيهم كلهم واتفقنا نتقابل في كازينوا وجه الميعاد
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d

انا:انتم اسماؤكم اية
هيا:انتي مين اصلا
مريم:اة صحيح انتم مين
اسماء:انتي مين يابت انتي وهي
انا:انا ابقي خطيبة مروان المستقبلية
كلهم في نفس واحد:ازاي دة هايجي يخطبني بعد المشروع دة جاب عزيزة اخته


يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
وفجاة حل الصمت علي المكان كله
واتفقنا جميعا بعد ما عرفنا ان احنا مخدوعين ان احنا هانمرمته
واتصلت بيه
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d

انا:ايوة يا ميرو
مروان:هههه حلوة منك ميرو يا قمري
انا:انا عاوزة اشوفك ضروري
مروان:وانا كمان يا عمري بس مشغول بالمشروع
انا:مشروع يا ابن (بيني وبين نفسي)
انا:خلاص ياعمري بس بكرة نتقابل في مكانا المعتاد
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
واتصلت يومها بعبدالله
عبدالله:الو مين معايا
انا:ياااه لحقت تمسح رقمي
عبدالله:انا اسف ياعمري
انا:انا مش عاوزة حوارات بكرة تجيب عزيزة وتيجي علي الساعة 7 في كذا كذا.....
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
واتفقنا انا والبنات علي المقابلة
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d

وجت عزيزة قبل مروان زي الخطة بالظبط وجالها حالة ذهول
اسماء:اة يابنت ..... وقامت تضربها
انا:بس يا اسماء اهدي متبوظيش الخطة
اية يا عزيزة تقنتي الدور اوي ال اخته ال
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
وجه مروان وقعد ورحت مدخلاهم عليه مرة واحدة
ولك ان تتخيل منظره

يوميات اتنين مبيحبوش بعض Salamaa1
انا:اية ياميرو دة انا جايبالك هدية
خشي يا اسماء انتي وزوزة
مروان:اااااااااااااا........ بلم
اسماء:هانجوز بعد المشروع اة ياابن هاقول اية لاهلي يابن ال......وقامت بالشبشب
مروان:هاتجوزك
مريم:اية وانا
مروان وانتي وهيا وملوكة
اسماء:هاتجوزاربعة انت بتستهبل
مروان:ههههههههه الشرع بيقول كدة
مريم:وانت تعرف شرع ولا ملة
مروان:يابنات اهدوا شويية
اسماء:لا احنا هانهدي لما نضربك
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
وقمنا ضربناه علقة اية قشطة
ورجعت البيت بس غريبة اوي مكنتش مضايقة كنت بضحك
وقلت بيني وبين نفسي اني كنت واخداه انتقاما من عبدالله
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d
علي:ههههههههههههه هم يضحك وهم يبكي
انتي بتفكريني بحكاية سنية
ملك:سنية مين احكي احكي
Abeer
Abeer
مديره المنتدى الاهلاوى الاول
مديره المنتدى الاهلاوى الاول


انثى
عدد الرسائل : 14654
نقاط : 23351
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 21
تاريخ التسجيل : 01/01/2008

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف Abeer الجمعة 04 ديسمبر 2009, 8:14 pm

هههههههههههههههههههه

احسن يستااااااااهل
تسلمىىى حبيبتي ع الحلقة الجميلة
وفي انتظار البقية ..


_________________
.
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart السبت 05 ديسمبر 2009, 12:21 am

شكرا ليكي عبير
والحلقات كلها هتنزل مرة واحدة
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الأحد 06 ديسمبر 2009, 3:44 pm

الحلقة الثامنة
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 501







على:انتى ما بتصدقي اى حكاية وتلبسي فيها
خلاص يا ستى هاحكيلك





بصي يا ستى بعد جواز رؤى بكام اسبوع قررت انى انساها
ولازم ابدأ من جديد ارجع على بتاع زمان الشاب الشيك الروش
الكابو بتاع الشلة وقررت قرار نهائى





"لما ارتبط بواحدة لازم يبقي على الاقل قدامها 6 سنين عقبال ما تتجوز "




ولبست اجمل طقم عندى وهو الطقم بتاع رؤى بتاع الكافتريا فاكرة



ملك:اة فاكرة




على:ولسة بخرج من باب اودتى ولقيت ماما بتقولى افتح الباب
رحت افتح لقيت بت بتاعه 15 سنة كدة





انا:نعم يا انسة
البت:انا جارتكم الجديدة
انا:اذا كان العمارة مافيهاش شبر فاضي جارتنا فين بقي
البت:انا العمارة اللى قدامكم
انا:واية اللى جايبك اقصد مش بعيدة يعنى احنا منعتبرش جيرانكم
البت:عيب كدة يا استاذ احنا نعتبر زى جرانكم ماما بعتالكم الكيكة دى
انا:ههههههههههه هو لسة في حد بيبعت كيكة انا اسف بس غصب عنى
البت:ولا يهمك يا استاذ





وروحت نازل انا ولبستها لامى
وروحت عند واحد صاحبي وقعدنا نهزر ورجعت نمت وصحيت على صوت امى





امى:قوم يا ابنى هاتلنا الفطار عاوزة الحق الشغل




وقومت وانا مش شايف حاجة قدامى وقابلت البت الصبح


انا:ازيك يا مزة
البت ازيك يا استاذ على
انا:وكمان عارفه اسمى
البت:امال اية
انا:وانتى راحه فين بقي
البت:المدرسة مش شايف اللبس يعنى
انا:طيب بالسلامة معطلكيش بس لو سمحتى اية الريحة اللى نابعه من شنطتك دى
البت:دة بيض مقلي وبتنجان
انا:هههههههه في حد ياخد بيض مقلي وبتنجان ف مدرسة ف الزمالك
البت:انت بتتمقلت عليا يااستاذ
انا:بتتمقلت ههههههه انا اسف يا مزة ماتزعليش اوى كدة يا قمرى
البت:ميرسي
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 329





انا ساعتها تهت افتكرت اول مرة اما رؤى هزائتنى




البت:مالك يا استاذ يا استاذ يا استاذ
انا:خلاص سمعت مفيش حاجة يلا امشي





وجبت لامى الفطار ونمت وحلمت برؤى وصحيت من الحلم وانا فرحان اوى فتحت الشباك لاتفاجاء
البت قدامى شباكها قدامى وعمالة تلعب ف ضفايراها
دة انتى قديمة اوى هو لسة فيه حد بيعمل ضفاير وشرايط
والبت عمالة تشغل ساكن قصادى وانا عمال اضحك
ف حست انى مستقدمها اوى وراحت مشغلة


ابن الجيران اللى هنا قصادى
مش عارفه بس اعمله انا اية
عمال يصفر كدة وينادى


يوميات اتنين مبيحبوش بعض 329


انا بصيت اصلا للبت دى البت دى هبلة
وقابلتها بليل وانا ف الشارع





انا:اهلا
البت ازيك يا استاذ على
انا:يادى استاذ انا استاذ هههههههه
البت:خلاص يا لولو
انا:لولو ههههههههههه
امال انتى اسمك اية صحيح
البت:انا اسمى سنية





ممكسفتش نفسي بصراحه هى الاسماء دى لسة موجودة من رؤى لسنية صدمة ههههههه




البت:بتضحك على اية
انا:لا مفيش امال انتى ليل ونهار مشغلة ساكن قصادى شكلك معجبة بيا
البت:لا يا استاذ انا بحبك
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 329





زهلت من الموقف البت جريئة اوى دة انا ورؤى قعدنا مع بعض كام شهر مقالتهاليش غير لما سبنا بعض




انا:طيب ياختى ممكن رقمك بقي




البت راحت مطلعه ورقة من شنتطهاعلى طول فيها الرقم




انا:دة انتى مستعده بقي هههههه

يوميات اتنين مبيحبوش بعض 329





وراحت سابتنى وشيت وكلمتها بليل وياسلام على مسلسل الاطفال اللى انا فية




(البس الجيبة دى ولا دى والبت هيام خدت سندوتشاتى والواد عادل حط ورقة حب ف الديسك .................الخ الخ الخ)




انا: ما كفاية بقي انتى هاتخلصيلي الرصيد على المدرسة هو انا مراقب
البت:بمناسبة المراقب النهاردة ميس ميرفيت جت قالتلى تقوليلي اخبار الفصل كلة
انا:وكمان فتانة هههههههه
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 329





ويوم بعد يوم بنتكلم لغاية ما يوم نزلنا نتمشي وفجاة




البت:قولى بحبك
انا:لا"حسيت انى مش عاوز اقولها غير لرؤى"






البت :لا قول
انا:انا معجب بيكى خلاص
البت:انت مش عاوز تقول طيب نسيت اقولك الواد سامح النهاردة جة يقولى
انا:انتى لازم تتغيري بقي انتى عيلة زهقتينى من الحوارات بتاعتك لازم تعقلي بقي
البت:انت لسة عقلك مع رؤى تبقي احسن منى ف اية دة خدعتك وكدبت عليك واجوزت غيرك وسابتك
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 329





انا مكلمتش من نفسي ولطشتها حتة الم




انا :اخرسي يا جزمة اياكى تجيبي سيرة رؤى دى ستك وتاج راسك يا زبالة وعمرها ما سابتنى انا الللى سبتها انا اللى ندل




حالة هستيرية وروحت البت وطلعت اودتى وجبت صورة رؤى وقعدت اعيط واكلم الصورة


انتى سبتينى لية يا رؤى سيبتينى لناس يتكلموا عليا عمر اللى عملتيه ما كان لمصلحتك ولا لمصلحتى


وقعدت اكلمها لغاية ما نمت على نفسي وصحيت الصبح على تليفون المنكوبة
!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟


golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الأحد 06 ديسمبر 2009, 3:46 pm

الحلقة التاسعه
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 4623799096





ونمت بعد ارهاق فظيع واحلام برؤي

</FONT>
وصحيت علي صوت مزعج رن المنكوبة
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w_200601081053370bb47fa8ياتري مين الي بيتصل بيا دلوقت





وببص لقيت مكتوب المنكوبة عرفت ان سنية علي طول قعدت مردش لحد بعد
كتر الزن رديت
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w_200601081053370bb47fa8






انا:نعم عاوزة اية اية الصداع دة ع الصبح
سنية:انا اسفة يا حبي
انا:





حبك برص وعشرة خرس"بيني وبين نفسي
انا:نعم في اية مش كفاية كلام امبارح
سنية :انا اسفة بقي متزعلش اخر مرة
انا:طيب
سنية:اسكت نسيت اقولك النهاردة اجرت حتة فستان علشان فرح اخوك
انا:اية الي عرفك ااقصد انتي جاية
سنية:امال انت مش عاوزني اجي
انا:لا مقصدش يعني
انا:طب يلا سلام دلوقتي علشان عاوز اغسل وشي وافوق وانزل اجيب بدلة لية
سنية:باي باي يا حبي




انا:اتفوه حاجة تقرف بت مملة
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w_200601081053370bb47fa8






ورحت اشتريت البدلة علشان فرح محمد اخويا كان بعدها بيومين
وجه يوم الفرح ورحنا القاعة واول خلقة الاقيها في وشي نرمين صاحبة رؤي وتبقي
حبيبة طارق ابن خالتي لو فاكراه
سلمت عليها من سكوت
ودخلت القاعة علشان اتفاجيء بارزل مخلوق سنية






انا:الله يخربيتك اية الي انتي لابساه دة يابت كل دة ترتر وعريان كدة لية

سنية:بتغير عليا
انا:اغير علي اية اقصد يعني مينفعش اللبس دة
سنية:خلاص بقي يالولو
انا:يادي لولو طيب ياختي اقعدي علي الطربيزة اتفضلي





وقعدت مع حماتي المستقبلية اجارك الله
حماتي:اية الجمال دة يا واد ياعلة
انا:علة !!!! شكرا ياطنط
حماتي:بس يابني كنت جبت قميص ملون كدة يشعشع
انا:لية وانا لمبة
حماتي:دمك خفيف يا ولة
سنية:قوم ارقص معايا يا علي
انا:لا مبحبش ارقص مليش في الكلام دة
سنية:طب اتفرج عليا بقي
انا:اترزعي يا بت راحة فين
سنية:هانرقص شوية
وجم العرسان علشان يرقصوا
وشغلولهم اتحدي العالم
افتكرت ساعتها رؤي ياااااااااه كان ممكن انا ابقي مكانهم دلوقتي
حسيت ساعتها اني مخنوق اوي
وطلعت برة القاعة



وفجاة لقيت واحدة بتنادي ببص لقيت نرمين

نرمين:ازيك ياعلي
انا:الحمد لله
نرمين:اية سبت القاعة لية
انا:لا بس حسيت اني مخنوق شوية



نرمين:من الاغنية صح فاكر يا علي
انا:انا عمري ما نسيت
نرمين:بس قصرت
انا:وصاحبتك كمان سابتني
نرمين:تبقي غلطان ياعلي لاخر لحظة وهي بتبكي ولحد دلوقتي قلبها بيبكي
انا:طب لية عملت كدة
نرمين:يااااااه لسة هانتكلم تاني
انا:انا لو اكلمت طول عمري ما هازهء
نرمين:ولو اكلمت طول عمرك عمرك ما هاتغير شيء
انا:عندك حق بس كان ليا طلب واحد
نرمين:اؤمر
انا:ممكن تتصلي بيها بس اسمع صوتها معلش
نرمين:بس....
انا:مبسش والله ما هنطق صدقيني بس اسمع صوتها
نرمين:طيب





واتصلت نرمين




رؤي:الو الو الو





حسيت ان العالم دة كله بيلف بيا ياااااه يارؤي بقينا بس عاوزين نسمع صوت بعض من بعيد
خلاص مبقناش اكتر اتنين بيحبوا بعض في الدنيا





وجت سنية فجاة




سنية:انت بتعمل اية هنا
انا مردتش وسبتها تكلم وانا مش معاها اصلا
سنية:علي
علي
علي
هي التوهة رجعت تاني طب ربنا يعينك




انا:انتي عاوزة اية متخشي تعملي الي انتي عاوزاه
سنية:انت كائب نفسك كدة لية دة فرح يعني فرفش وهيص
انا:لا يا اختي روحي هيصي لوحدك مش ناقصين صداع





</FONT>
وخلص الفرح وروحنا البيت ودخلت قوضتي وحاسس ان الدنيا كلها بتلف بيا
ولقيت حد بيخبط ع الباب





انا:مين
بابا:افتح يا علي
انا:بابا حاضر سواني





وفتحت الباب وجه بابا


يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w_200601081053370bb47fa8




بابا:مالك يابني في اية
انا:ابدا مفيش حاجة
بابا:لا فيه انا عارف الي انت فيه وعارف ان كان نفسك تبقي انت ورؤي




مكان اخوك
بس كل حاجة يابني قسمة ونصيب وانت كمان قصرت
لو كنت تعبت واجتهدت في الشغل زي اخوك كنت نلت الي انت عاوزه
بس انا عاوز اقولك حاجة يابني لازم تستفاد من الدرس دة لازم تجتهد تحاول
تدورلك علي شغل ولازم تتفوق في مجال شغلك لازم تبقي حاجة كبيرة اوي
انا:عندك حق يابابا






وسابني
ابويا بعد نقاش طويل وقعد حكالي عن نفسه وعن المشاكل الي قابلها حسيت اني
قليل قوي وهايف اوي ومش قوي انا كنت بحب رؤي اة بس انا خلاص مش هاكون ليها



لازم اتغير وهي كمان هاتفرح لو انا بقيت احسن اينعم انا كدة عاوز افرحها يعني لسة بحبها
بس برضه الواحد لازم يستفيد من اخطائه
[b]



ودخلت نمت بعدها

وبرضه صحيت علي تليفون المنكوبة





</FONT>
انا:الله يخربيتك هو انتي مبتهننيش علي نومة
سنية:معلش ياعلي بس فيه نصيبة
انا:اية
سنية:امي عرفت بحكايتنا وبتقول لازم تخطبني بقي زي اخوك ما اتجوز وبتقولك ابويا قهوجى قد الدنيا وهايجهزنى احسن جهاز
انا:ههههه كنت خطبت ياختي لو الموضوع بالساهل كدة انت بتهرجي
دة اناا نقيتك صغيرة علشان موضوع الخطوبة دة قدامه كتير اوي
سنية:لا لازم تخطبني
انا:بت انا مش ناقص قرف مع نفسك






وقفلت في وشها السكة
البت دي اظاهر مجنونة
ولبست ع المغرب ورحت علشان اقعد مع عمرو صاحبي وانا بلبس لقيت صوت غريب
[b]





</FONT>
ابنك يا حبيبتي مش عاوز يخطب بنتي ضحك عليها علشان صغيرة وعلي نياتها دة
واد زبالة والله لافتح دماغه



[b]

انا:يالهوي لوطلعت من الاوضه امي هاتبهدلني اعمل اية
امي:علي ياعلي تعالي شوف الناس دي
انا:حاضر جاي يلا استعنا علي الشقا بالله
[b]
</FONT>
انا:نعم يا ست انتي اية الدوشة دي حد قال لبنتك تمشي معايا هي الي بتحبني
ام سنية:انت بتبجح كدة لية ياض
اظاهر اني هاقوملك بالشبشب
وجت ضربتني حتة ضربة عليي دماغي حسيت ان الدنيا بتلف بيا
وتعورت
انا:يلا كلكوا من هنا بر ه
وطردتهم وحطيت الشاش ع الجرح
ماما:اية يابني الكلام دة
انا:ياماما دي ولية معتوهة وبنتها هبلة سيبك منهم بقي
ونزلت لاتفاجيء علي باب العمارة باخوها
ورنني حته علقة
اخوها:اياك تقرب تاني من اختي ياض
ورحت لعمرو وانا مدشدش
عمرو:يانهار ابيض اية الي عمل فيك كدة
انا:بس ياعمرو ربنا يكرمك
وجت بت بتشتغل في محل جنب عمرو
البت:سلامتك يا استاذ علي (بلهفة كدة)
انا:بلا استاذ بلا نيلة مش عاوز اكلم بنااااااااات
[/b][/b][/b][/b]
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الأحد 06 ديسمبر 2009, 4:01 pm

الحلقة العاشرة
يوميات اتنين مبيحبوش بعض Phearts

على:ها يا ملوكة مش هاتحكى انت شوية
ملك:ملوكة ههههههه
طيب ياخويا هاحكيلك على حسين احم احم
على :احكى ياختى حسين فتوح دسوقى اى حاجة
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 1098

ملك بعد انتهاء نصف السنة وموضوع عبد الله ورجعت الجامعه بعد الاجازة وفي يوم قاعده ف المدرج والدكتور بيشرح المحاضرة وواحد جمبي بيقولى يا انسة ممكن قلم وكان باين علية مكسوف اوى
انا:ومالك مكسوف كدة لية اتفضل القلم ياخويا
الواد:ميرسي اوى يا انسة

يوميات اتنين مبيحبوش بعض 1098

كان واد زى القمر بس خجول او تقدر تقول محترم وعاقل اوى..!!!!!!!!!
وخرجت من المحاضرة وهو قاعد باصصلي اوى
هنا:الواد دة بيبصلك كدة لية يا ملك
ملك:معرفش يا بت بس باينة معجب
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 1098
وعدى يوم ورا يوم وهو عمال يبصلي بس تقدر تقول الموضوع مكنش على بالي لغاية ما جة الفلانتين ولقيت بنت اديتلى هدية وقالتلى واحد ادهالى وقالى اديهالك احترت اوى

من مين
عبد الله دة ا***ن من النتانة
مروان مروان محتاس ف الاربعه الجداد
وكانت هدية شيك اوى خاتم دهب ومكتوب حرف اسمى ام

واعلنت الجامعه عن رحلة للعين السخنة والجامعه كلها طالعه لغاية ما جة يوم لقيت الواد اياه
جاى يكلمنى
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 1098
الواد:لو سمحتى يا ملك
ملك:وكمان عارف اسمى نعم
الواد:هو انتى طالعه الرحلة بجد
ملك:اة فيها حاجة
الواد:دة اجمل خبر سمعته ف حياتى
]

يوميات اتنين مبيحبوش بعض 1098
وسابنى ومشي وانا تايهة ف الكلام اللى بيقولوا
وجة يوم الرحلة وكلة عمال يصقف ف الاتوبيس وهو كل اللى بيعملو بيبصلي



ونزلنا والبنات راحوا يحطوا الشنط ف اودهم وجة بليل وجة الواد عبد الله يسلم عليا
عبد الله:ازيك يا ملوكة


ملك:اهلا يا وش السعد
عبد الله:لية وانا اللمبي
ملك :سخيف
عبد الله:ملك بجد عاوزين ننسي كل اللى فات ونبقي لذاذ مع بعض وكفاية خناقات لحد كدة
ملك:عندك حق
عبدالله:بالمناسبة الواد مروان بيسلم عليكي بس مقدرش يجي الرحلة اصله مرنون علقة زمان
انا:ههههههه
وقعدنا نهرج ونضحك وفجاة

يوميات اتنين مبيحبوش بعض 1098



الواد:انتي اية الي مقعدك وبتضحكي علي اية
وراح شدني من ذراعي شدة
ومفوقتش غير وعبدالله بيضربوا
ورحت سايباهم وماشية قاعدة علي البحر
الواد جه وهو مضايق موت
انا:انت اية الي عملته دة انت بتستهبل
الواد:انتي الي بتستبلي انتي واقفة معاه كل دة بصفة اية
انا:وانت مالك
الواد:.......... انا بحبك
انا:وانا اعرفك اصلا
الواد:انا اعرفك يا ملك
وبحبك ودة كفاية
رحت سايباه وماشية
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 1098

وجه تاني يوم وانا عمالة اشوي
والولاد في البحر وجه الباشا
الواد:ازيك يا ملك
انا:ههههه انت تاني ازيك
انت صحيح اسمك اية
الواد:حسين
انا:اسم جميل


الواد:مرسي يا انسة
انا اسف لو كنت زعلتك امبارح بس بجد انا بحبك اوي
وخلصت الرحلة
ورحنا الجامعة بعديها بيومين
وببص لقيت عربية شيك اوي
انا:محمد هي دي عربية مين
محمد:دي عربية حسين
انا:ياااااه هو غني اوي كدة
وجه حسين يكلمني

حسين:ملك عاوزك سواني
انا:نعم في اية
حسين:ملك انا عاوز اكلم معاكي في موضوع مهم جدا
انا:اوك
ورحنا نقعد في الكافيتريا
انا:علي فكرة العربية جامدة موت
حسين:بجد عجبتك
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الأحد 06 ديسمبر 2009, 4:06 pm

(الحلقة الحادية عشرة)
يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042018255819dac31d

اصبحت الايام تمر يوم بعد يوم
وطبعا كل الناس بتحسدني عليه فهو الشاب الجميل الغني الطيب
بس كنت دايما حاساه ممل مبستريحلوش مبسطلتفوش
كنت مخنوقة منه اوي
لحد ما جه يوم
انا:حسين انا عاوزة اقولك حاجة
حسين:نعم يا عمري
انا:احنا مش هانقدر نكمل مع بعض
حسين:ايه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انا:انا كنت عاوزة اصارحك بجد
انا مفيش بيني وبينك تفاهم
حسين:ازاي تقولي كدة يا ملك ملك انا بحبك
انا:عادي ما يامي ناس حبوا بس مكملوش مع بعض
حسين:عادي يااااااااااه وانا هاين عليكي للدرجة دي
انا:متفهمنيش غلط بس انا عاملاك صاحبي زي اخويا يعني
حسين:اخوكي للاسف مينفعش ابقي زي اخوكي ما اخوكي الا اخوكي
انا:عندك حق انا اسفة
حسين:ميفدش الاسف شكرا]
علي:طب ولية يا ملك انتي كل حكاويكي بتبين انك محبتيش عبدالله
ملك:عبدالله دة انسان زبالة وبيعمل كل حاجة غلط
علي:امال حبتيه ليه
ملك:هاقولك بصراحة هو موضوع معقد بس لازم اقولهولك
علي:قولي
ملك:بص ياسيدي
انا كنت بنت هادية اوي مليش في الحب ولا عمري حبيت لاني كنت شايفة انه
خداع
وكدب علي ما دايما اسمع من صحابي
لحد ماجه اليوم
كنت بعمل حاجات تخص اوراقي من بلد بابا فرحت قعدت اسبوع عند اولاد عم بابا
رحت اول يوم
وكانوا منبهرين بيا اوي وهما بصراحة ناس في غاية الذوق والادب
واتغدينا ونمنا وصحيت علي صوت ضحك وفرحة
نزلت اشوف في اية
طنط نجاة:تعالي يا قمر اعرفك دة ياسر ابني
انا:ازيك يا ياسر


ياسر:الحمد لله تعرفي اول واحدة اشوفها من قرايبي شيك اوي كدة هههههه
انا:مرسي يا ياسر
انت كنت مسافر
ياسر:لا انا في الجيش
انا :اااه
ودخلت مامته تحضرله الغداء وقعدنا نكلم مع بعض
ياسر:اية رايك في بلدنا حلوة
ملك:اة لذيذة
ياسر:علشان انتي نورتي بس


انبهرت اوي بياسر بجد انسان وسيم وتحس انه راجل في نفس الوقت متدين انسان بمعني الكلمة

وعدي الاسبوع وهو بيفسحني ونخرج ويودينا لقرايبنا لحد ما جه اخر يوم
انا:والله هاتوحشوني اوي
ياسر:ملك
انا:نعم
ياسر:انا بحبك


معرفتش ارد اول مرة في حياتي اسمعها حسيت فيها بصدق فظيع اول مرة واخر مرة احس بصدق فيها
ياسر:ملك انا مش زي بقيت الشباب ولا عاوز اتسلي بس انا عاوز اخطبك
انا:انت متاكد
ياسر:انا بحبك اوي انتي انسانة تستهلي كل الحب والاحترام

ووصلني ياسر لحد بيتنا
وعدي اليوم بسلام
بدانا نتكلم موبايل بدات احبه اوي
ياسر:انا عاوزك تتحجبي يا ملك
ملك:اية
ياسر:انا بغير عليكي ولازم تتحجبي
ملك:ماشي يا سيدي


لحد ما في يوم دخلت الجامعة اول سنة
ياسر:الف مبروك يا ملك
انا:ومالك مش مبسوط لية
ياسر:بصراحة يا ملك في حاجة عاوز اصارحك بيها انا مكملتش تعليمي اخدت الشهادة الاعدادية بس لظروف
بس الحمد لله انا عملت نفسي بنفسي وطبعا شوفتي حياتي عاملة ازاي ومعايا فلوس
بس عارف ان موضوع الدراسة دة صعب ياريت تفكري بهدوء ولو موافقة عليا انا هاتقدملك من بكرة


يوميات اتنين مبيحبوش بعض W6w2005042114203294d7a0d6
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الأحد 06 ديسمبر 2009, 4:08 pm

الحلقة الثانية عشر


يوميات اتنين مبيحبوش بعض 85


مقدرتش ارد ساعتيها ولا كلمة وقفل هو كمان قفل وسابني في صدمة وتفكير ومواجهة نفسي قعدت مع نفسي كتير اوي وقررت اني بحبه اوي ومش لازم اتخلي عنه زي عفوية البنات في اول الحب, وقررت كمان اصارح با با وماما
وطبعا جمعتهم بعد ميت خناقة


يوميات اتنين مبيحبوش بعض 63يوميات اتنين مبيحبوش بعض 64
انا:يا ماما عاوزة اصارحكم بحاجة
بابا:مالك يا ملوك
ماما:كملي يا حبيبتي
انا:انا متقدملي عريس
بابا:.............!!
ماما:مين دة يا حبيبتي
انا:ياسر
بابا:ياسر مين؟؟
انا:قريبنا الي رحت قعدت عندهم الاسبوع الي فات
بابا:هو ياسر دة خريج اية
معرفتش ارد ساعتها
ماما:ماتردي يابنتي
انا:ماهي دي المشكلة....................زياسر مكملش تعليمه
ماما:طب وجاية تقوليلنا لية
ما انتي عارفة ان احنا هانرفضه
انا:ترفضو!!!!!!!!!ترفضوا لية؟
ماما:يابنتي شخص زي دة هاتتعبي معاه لانه مش نفس مستوي تعليمك
وهاتختلفوا في التفكير وهاتقوم بينكم مشاكل كتير
انا:ما انتي وبابا زي بعض وكان دة مصيركم يعني مفيش مقياس للسعادة
وبعد جدال طويل مسمعتش منهم غير كلمة واحدة


"مفيش كلام في الموضوع دة الا لما تخلصي جامعتك
"


طنشت كل كلامهم ومقتنعتش بيه وكلمت ياسر

يوميات اتنين مبيحبوش بعض 63يوميات اتنين مبيحبوش بعض 64

انا:ازيك



يا ياسر

ياسر:الحمد لله ......فكرتي؟؟
انا:اة فكرت
ياسر:ورسيتي علي اية
انا:بحبك ومش هاسيبك ابدا
ياسر:طب ومامتك وباباكي
انا:قالولي بعد الجامعة .......فكك منهم
المهم انا عاوزة اشوفك
ياسر:وانا هاجي 3ايام مصر نتفسح ونخرج
انا:اوك
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 63يوميات اتنين مبيحبوش بعض 64

وبدات استعداداتي علشان اقابل ياسر واشتريت اطقم جميلة لانه اول مرة يشوفني بالحجاب
واستعديت للقاء في اجمل مول بتاع رؤي
علي:هههههههه مول وشه فقر ربنا ياخده
ملك:ايوة
وقعدنا في الكافيتريا
علي:اوعي يكون علي نفس التربيزة
ملك:ههههههههههههه
وجه ياسر
ياسر:بجد انتي وحشتيني اوي ياملك بجد انا بحبك اوي
انا:وانا عمري ما حبيت غيرك
وكان كريم اوي معايا وحسيت معاه بدفء انا مفتقداه


ووصلني البيت

ياسر:يلا يا ملك اطلعي بيتكم
انا:سلام يا ياسر بكره هاجبلك صحابي علشان تتعرف عليهم
ياسر:ماشي يا قمر سلام


يوميات اتنين مبيحبوش بعض 63يوميات اتنين مبيحبوش بعض 64
وجه تاني يوم وجه ياسر بلبس شيك جدا ونضيف اوي
ليلي:اية القمر دة يابت
انا:ملكيش دعوة بيه
وجه يسلم عليهم
حازم:انا حازم تانية تجارة
ليلي:انا ليلي اولي اعلام
اسماء:انا اسماء..............
احمد:انا احمد............
ليلي :مش تعرفينا
انا:ياسر
ليلي:خريج اية
بصتله وبصلي بصه غريبة اوي




انا بتردد:ياسر خريج سياحة وفنادق
واتفسحنا احنا الاتنين اسوا فسحة واحلي نكد
وروحت البيت وقعدت مع نفسي كتير
ياتري هاينفع نسعد بعض احنا بنحب بعض اة بس الحب مش كل حاجة
انا بخجل من تعليمه ياتري هاقدر اكمل معاه كزوج وناقصنا اهم شيء ان
الزوجة تفتخر بزوجها
وقعدت افكر طول الليل لحد ما النوم غلبني
وصحيت تالت يوم وفي فكرة جت في دماغي
وقابلت ياسر
ياسر:امبارح كان يوم ممل اوي
وسكت شوية
ياسر:انتي ليه كدبتي علي صحابك وقلتي اني خريج سياحة وفنادق هو انا مش عاجبك وانا كدة
ملك:المفاجاة خلتني مش قادرة افكر
انت عاجبني وكل حاجة ياياسر بس المجتمع مبيرحمش ,انا قعدت افكر طول الليل ووصلت
لحل اية رايك لو تقدم في التعليم المفتوح علشان تبقي زي
ياسر:بلاش افلام عربي يا ملك انتي عارفة كويس اوي ان من يوم ما ابويا اتوفي وانا مسئول
عن امي واخواتي وبشتغل 10 ساعات في اليوم علشان اقدر افتح بيتنا
الاقي وقت منين اذاكر واشتغل وارتاح
وانا برضه لو دخلت الجامعة مسيري هارجع للشغلانة دي تاني مش هاقعد علي القهوة بالبكلريوس انا مبكدبش عليكي علشان بحبك


عموما انا هاديكي فرصه تفكري علي مهلك واذا وافقتي بوضعي دة ابقي اتصلي بيا
انا:انت ارجل واحد شفته في حياتي يا ياسر عموما احنا لسة قدامنا العمر طويل
يمكن يحصل تغيير في الايام الجاية

ومرت الايام ومتصلتش بياسر
وحسيت ان فيه حاجة واقفة بيني وبينه بس الحقيقة هو الشخص الوحيد الي حسيت
معاه بالامان (هية ...............كانت ايام يا علي)


علي:ملك متيجي نحب بعض؟؟؟؟؟؟؟؟

golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الأحد 06 ديسمبر 2009, 4:34 pm

((الحلقة الاخيرة))
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 9-14
ملك:!!!!!!!!
علي:والله مبهظر الكازينو موجود والمول موجود والتربيزة لسة موجودة

ملك:هههههه انت مش فالح غير في الهظار ،علي فكرة هو دة الي مضيعك
علي:مضعني!!!!!!
ملك:شوف يا علي انت الي ضيعك انك عاوز تحب بس من غير اي جهد
عاوز تهظر وتتضحك وتكون ليك حبيبة بس من غير اي عمل ولا نشاط

علي:اة عندك حق
ملك:انت زعلت
علي:لا مزعلتش ولا حاجة
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 9-83



ملك:طب انا اية الي مضيعني
علي:الي مضيعك ياستي انك عاقلة زيادة عن اللزوم ومعندكيش استعداد تضحي علشان حبيبك
تحت اي ظرف من الظروف

ملك:اية!!!!!!!
علي:اللي زيك ياملك ممكن يعمل حاجات وانجازات كتير اوي بس ميعرفش يعمل قصة حب
ناجحة

يوميات اتنين مبيحبوش بعض 23-20

ملك:طب ماانت عملت الحب استفدت بيه اية وبرضه انت معملتش قصة حب ناجحة
علي:انتي عندك حق وانا عندي حق بس لازم كلا الطرفين ياخد من التاني شوية علشان
نبقي متوسطين

ملك:ااااه وتفتكر انا الي كنت غلطانة في كل القصص الي فاتت دي؟؟؟
عاوزة الحق
انتي اللي غلطانة
وهاشرحلك ازاي

يوميات اتنين مبيحبوش بعض 9-52


اول واحد حسين:

اداكي كل الحب بس انتي محبتوش مع انه يملك كل مواصفات
الشاب اللي اي بنت تحلم بيه وانسان طيب وكان ممكن تغيريه يوم بعد يوم



تاني واحد ياسر:
اداكي كل الحنان والشخصية الي بتحبيها بس كان ناقصه التعليم
وعلشان كدة سبتيه مع ان كل انسان مش بياخد كل حاجة المهم يدور علي سعادته فين
وياخدها وانتي عمر ما هايكون شريك حياتك مفيهوش عيب بس لازم تتقبلي العيب دة
وانتي مش عاوزة تتقبلي



تالت واحد مروان:
انتي شايفة انه خدعك مع ان الاصل انتي الي خدعتيه يا ملك
لانك كنتي واخداه انتتقاما من عبدالله وهو كان حاسس كدة



يوميات اتنين مبيحبوش بعض 7-64




ملك:طب وعبدالله بقي خدعته ولا كدبت عليه ولا عملت فيه اية
علي:بصي يا ملك انسان بالسوء دة وانسانة عاقلة زيك كان لازم تفهمه يمكن انتي محكتليش عن تفاصيل القصة بس انا فهمت من كلامه انه انسان سيء الطباع
ملك:ايوة
علي:شكلك اضايقتي طب حلليني انا
ملك:لا مضايقتش بس بفكر في كلامك
اما بالنسبالك
فانت اصلا معندكش غير حكاية واحدة هي رؤي اما سنية كانت مجرد تسلية وانت عارف كدة كويس



يوميات اتنين مبيحبوش بعض 9-52
اما بالنسبة لرؤي فهو كان موضوع يتقسم لشرحين
اول شيء انك حبيت نفسك اكتر منها فزعلت اوي انك فقدتها مش علشان حبيبتك لا علشان انانيتك
او
انت حبيتها بس كنت انسان سلبي جدا كنت عاوز تقضيها حب
ومفيش بيت بيتأثث بالحب ولا شبكة حب ولا مهر حب



يوميات اتنين مبيحبوش بعض 64

علي:اة عندك حق بس برضه مجاوبتنيش علي سؤالي متيجي نحب بعض

ملك:اهو احنا بالذات مينفعش نحب بعض
علي:لية ياعني
ملك:علشان احنا كشفنا كل اسرارنا لبعض ومفيش حد يقدر يحب حد كشفله اسراره
علي:اة عندك حق يعني نو واي
ملك:ما انا قلتلك احنا اتنين مبيحبوش بعض ممكن فضفضنا لبعض بس دة
ميعتبرش حب
الفجر بياذن انا هاقوم اصلي وانام

يوميات اتنين مبيحبوش بعض Phearts

علي:طب مش هانكلم مع بعض تاني انا
ملك:قولي بقي معجب بشخصيتك والحوارات الي متدخلش عليا دي
علي:هههههههه لا مش هاقولك كدة بس انا ارتحتلك لما فضفضت معاكي ممكن نكلم تاني
ملك:سيبها للظروف يا علي
علي:سلام يا ملك
ملك:سلام يا علي
Abeer
Abeer
مديره المنتدى الاهلاوى الاول
مديره المنتدى الاهلاوى الاول


انثى
عدد الرسائل : 14654
نقاط : 23351
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 21
تاريخ التسجيل : 01/01/2008

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف Abeer الأربعاء 23 ديسمبر 2009, 8:08 pm

فعلا حلقات جميلة و رااااااائعة
تسلم ايديكي بجد
يوميات اتنين مبيحبوش بعض 237819


_________________
.
golden heart
golden heart
اهلاوى صميم
اهلاوى صميم


انثى
عدد الرسائل : 2422
العمر : 34
المزاج : ياااااااااارب
نقاط : 14266
نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8
تاريخ التسجيل : 08/04/2009

default رد: يوميات اتنين مبيحبوش بعض

مُساهمة من طرف golden heart الخميس 24 ديسمبر 2009, 1:25 pm

شكرا ليكي عبير
واتمنى ان اليوميات تكون عجبتك

    الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 07 يوليو 2022, 7:03 pm