المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

المنتدى الاهلا وى الاول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المنتدى الاهلا وى الاول

عيش الكوره شجع الاهلي

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 12 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 12 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 766 بتاريخ الأربعاء 05 مايو 2021, 9:27 am

المواضيع الأخيرة

» الاهلي يقدر..كيان الأبطال لايموت
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 25 سبتمبر 2017, 7:56 am من طرف الاهلى

» العاب روحانيه ادخل مش هتندم
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالأربعاء 28 مايو 2014, 12:39 am من طرف mays

» لعبه ايه امنيتك
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:06 am من طرف mays

» انا عضوه جديده
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:02 am من طرف mays

» لعبة الاوامر
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:54 pm من طرف mays

» والله دي لعبه هتجنني
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:47 pm من طرف mays

» قصة لمن يريد التزوج
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:32 pm من طرف mays

» اختبر شخصيتك ادخلوو لايفوتكم
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:29 pm من طرف mays

» الجائزة 1000 جنية يلا مستنين اية
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:25 pm من طرف mays

» اكلات خفيفة وسريعة التحضير
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:22 pm من طرف mays

» تعارف عضو زملكاوى جديد
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالأحد 22 سبتمبر 2013, 1:59 pm من طرف الاهلى

» صور خطوبه عماد متعب على يارا نعوم)(حصريا على الاهلاوى الاول
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 25 فبراير 2013, 2:51 pm من طرف التفتيش

» كلمات نابعه من قلب محطم " تستحق القراءه
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالخميس 03 يناير 2013, 12:34 pm من طرف eng sakariye

» من افلام جنيفر لوبيز فلم الاجرام والاثارة للكبار فقط مترجم 259 ميجا U Turn دي في دي
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 29 أكتوبر 2012, 4:45 am من طرف حبه ذبحني

» من افضل لاعب مصري
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالجمعة 05 أكتوبر 2012, 3:53 am من طرف bada

» سجل دخولك على المنتدى بصلاه على النبى
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:55 pm من طرف زملكاوى صميم

» عايز تبعت رساله تهنئه بشهر رمضان ادخل وشوف وال تعجبك اكتبها
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:52 pm من طرف زملكاوى صميم

» عيد ميلاد الليله مين عيد ميلاد حبيبة قلبي ادخل هني بسرعه ...!!!
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:46 pm من طرف زملكاوى صميم

» **هنا بيانات كل الاعضاء**اتفضلم عرفم نفسكم **وتعرفم على غيركم **
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:36 pm من طرف زملكاوى صميم

» شريط شرين الجديد حبيت *كامل (حصريا)
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 04 سبتمبر 2012, 5:11 am من طرف komatso001

» هتضحك غصب عنك
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:49 pm من طرف moro

» بالصور.. تصاميم ملاعب قطر لكأس العالم 2022
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:42 pm من طرف moro

» ايه اكتر موقف محرج اتعرضت ليه؟؟؟؟؟؟؟؟
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:39 pm من طرف moro

» ألبوم منوعات اغانى حزن وجرح اروع الاغانى
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 15 مايو 2012, 4:03 am من طرف a7med_al3aidy

» *ننفرد كعادتنا بالاغنيه التى هزت الوطن العربى *الضمير العربى *حصريا على الاهلاوى
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالأربعاء 18 يناير 2012, 8:31 pm من طرف bibayou

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالسبت 07 يناير 2012, 11:36 pm من طرف business

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 03 يناير 2012, 6:40 pm من طرف business

» برنامج يحول الكتابه الى صوت رجل أو إمرأة
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 3:01 pm من طرف مصطفی

» البطاقه العائليه للرسول عليه الصلاة والسلام " ارجو التثبيت للأهمية"
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 2:43 pm من طرف مصطفی

» جوزية
بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Emptyالثلاثاء 22 نوفمبر 2011, 1:05 am من طرف loveُs angil

4 مشترك

بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر!

اهلاويه موووووت
    اهلاويه موووووت
    مراقبه الفئه الرياضيه
    مراقبه الفئه الرياضيه

انثى
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 25

بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Empty بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر!

مُساهمة من طرف اهلاويه موووووت الأربعاء 26 نوفمبر 2008, 10:53 pm

بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر!

خسر الأهلى بهدف دون رد أمام فريق الشرطة فى أطار المباراة المؤجلة من الأسبوع السابع فى ظل أداء تحكيمى ساهم فى الغاء هدف صحيح 100% للأهلى و لم يحمى لاعبى الاهلى من خشونة الشرطة و مستوى غير جيد من أبطال أفريقيا.

بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Ahly_shorta

بدء الأهلى اللقاء بتشكيلة مكونة من أمير عبد الحميد فى حراسة المرمى و شادى محمد و أحمد السيد و وائل جمعة فى الدفاع ، خط الوسط من اليمين لليسار أحمد صديق و أحمد حسن و حسام عاشور و سيد معوض ، و قاد الهجوم الثلاثى بركات و أبو تريكة و فلافيو.

بدأ اللقاء بضغط حماسى من لاعبى الشرطة على وسط الاهلى أملاً فى تحقيق نتيجة إيجابية تدخله لعالم الشهرة و تمرره من بوابة التاريخ ، و فى الدقيقة الثامنة يهدد الشرطة مرمى الأهلى بضربة رأس خارج المرمى .

وفى الدقيقة العاشرة ينطلق وائل جمعة من الجهة اليمنى فى هجمة عنترية و يتوغل وسط لاعبى وسط و مدافعى الشرطة و يرسل عرضية لفلافيو يحولها برأسه يشتتها مدافع الشرطة.

و يرد الشرطة فى الدقيقة 12 بعرضية من الجبهة اليمنى يسددها المهاجم برأسه قوية خارج المرمى ، فى الدقيقة 14 يلغى حكم المباراة هدف فلافيو الصحيح بداعى التسلل الخاطئ بعد أن سدد فلافيو الكرة فى الشباك أثر عرضية أحمد حسن من الركلة الحرة غير المباشرة ، وكان فلافيو مغطى بثلاثة لاعبين من الشرطة.

و فى الدقيقة 19 يظهر أمير فى الصورة و يخرج تسديدة قوية من المقص الأيسر أثر الركلة الحرة المباشرة على حدود منطقة الجزاء ليبرهن أمير على ثبات مستواه و تألقه مع النادى الأهلى.

تستمر سيطرة الاهلى على مجريات اللعب و تظهر خطورة أتحاد الشرطة من الكرات الثابتة حول منطقة جزاء الأهلى و من العرضيات التى تألق أمير فى الدقيقة 23 متصدياً لرأسية مهاجم الشرطة الصعبة من أحد عرضيات الجبهة اليسرى النشطة للشرطة.

أتسم اللعب بالهدوء نسبياً فى منتصف الشوط الأول و أن كانت كفة الأهلى هى الأرجح بفضل إمتلاك لاعبيه لوسط الملعب ، ومن ركلة حرة غير مباشرة فى الدقيقة 34 يمرر عاشور الكرة لأحمد حسن الذى يصوب تصويبة صاروخية تحيد عن القائم الأيمن لمرمى حارس الشرطة.

يمارس تريكة هوايته "تثبيت حراس المرمى" فى الدقيقة 39 و يسدد ركلة حرة مباشرة من على حدود منطقة الجزاء تخرج عن القائم الأيسر لمرمى الشرطة و يكتفى الحارس بمشاهدة الكرة فقط دون أى رد فعل.

يهاجم لاعبوا الشرطة على أستحياء دون أى خطورة على مرمى أمير ، و تمر الدقائق المتبقية من الشوط الأول هادئة دون أى خطورة على مرمى الفريقين و ينتهى الشوط الأول دون أن يحتسب حكم اللقاء أى وقت بدل ضائع !!

الشوط الثانى
    بدأ الشوط الثانى بتغيير تكتيكى فى صفوف الفريق الأحمر بنزول لاعب الوسط أحمد فتحى بدلاً من وائل جمعة الذى أصيب قبل نهاية الشوط الأول بدقائق قليلة ليتحول الأهلى من 4-3-3 الى 4-4-2 ، و بعد 5 دقائق من بداية الشوط يتوغل معوض من الناحية اليسرى و يسدد تسديدة قوية فى الزاوية الضيقة للمرمى يخرجها حارس الشرطة زوجبو.

تشهد الدقيقة 11 من الشوط الثانى نزول الثعلب القطرى حسين ياسر المحمدى بدلاً من الصقر أحمد حسن فى تغيير عكس مدى رغبة جوزيه فى الهجوم لتحقيق الفوز و حصد الثلاث نقاط ، فى الدقيقة 13 يتألق أمير و يخرج تسديدة قوية من لاعب الشرطة الى الركلة الركنية ، التى تلعب و ينجح الدفاع الاحمر فى تشتيتها.

يحصل فريق الشرطة على ركلة جزاء غير صحيحة بالمرة لعدم ملامسة أمير للاعب الذى سقط و خدع الحكم ليحصل أمير على كارت أصفر ، و يحرزها لاعب الشرطة ليعلن تقدم فريقه بهدف على النادى الاهلى ، و يشارك أسامة حسنى بدلاً من صديق بعد الهدف مباشرة.

ينشط لاعبوا الشرطة بعد الهدف و من هجمة يتوغل لاعب الشرطة حسين كمال داخل منطقة جزاء الاهلى و يسدد الكرة خطيرة خارج المرمى، بعد الهجمة يتدارك لاعبوا الاهلى الموقف و يهاجمون من أجل التعويض و لكن دون جدوى ، حيث تبارى اللاعبون فى إضاعة الفرص التى سنحت لهم.

فى الدقيقة الأخيرة يسدد تريكة كرة من الركلة الحرة المباشرة يتألق زوجبو و يخرجها للركنية ، التى يفشل لاعبوا الاهلى فى إستغلالها، و يحتسب الحكم 5 دقائق كوقت محتسب بدل من الضائع لم يلعب منها سوى 4 دقائق فقط ، و تسيل الدماء من جبهة أسامة حسنى فى لقطة غريبة لم نجد أى رد فعل لحكم اللقاء تجاهها و يسقط تريكة أثر شد مدافع الشرطة له داخل منطقة الجزاء دون أى رد فعل من الحكم أيضاً !!

لينتهى اللقاء بتحقيق الشرطة مفاجأة الموسم و يفوز على الأهلى بهدف نظيف من ركلة جزاء ليرفع الشرطة رصيده الى النقطة 14 ليصعد للمركز الثانى عشر ، بينما بقى الأهلى فى المركز الخامس بعد أن توقف رصيده عند النقطة 16.

La Gioconda
    La Gioconda
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8

بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Empty رد: بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر!

مُساهمة من طرف La Gioconda الأربعاء 26 نوفمبر 2008, 11:07 pm

بالتوفيق للاهلي في المباريات اللي جايه

ميرسي ع الخبر
    اهلاوية حتي الموت
    اهلاوية حتي الموت
    ** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **
    ** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **

انثى
    العمل/الترفيه : كلية طب
    المزاج : رب معصية اورثت في القلب انكسارا خير من طاعة اورثت في القلب استكبارا .. رحماك ربي انني احبك
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 9

بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر! Empty رد: بالتحكيم - الأهلى يسقط فى كمين الشرطة .. وهدف صحيح ملغى للأحمر!

مُساهمة من طرف اهلاوية حتي الموت الأربعاء 26 نوفمبر 2008, 11:09 pm

هوة مش هدف واحد بس اللي اتلغي لااااااااااااااااااااا
    الامر اكبر من كدة بكتير
    دي ضربه جزاء ليهم بشهادة الجميع ليست مستحقه ولينا ضربه جزاء مستحقه لابوتريكه
    بس هوة الظاهر مشكله ابوتريكه انه حتي وهوة بيقع انسان
    كان لازم يمثل فيها ويهيج عشان الحكم يصدق انها مستحقه
    انا لاول مرة ههاجم التحكيم وبشدة
    دي مهزله تحكيميه بكل المقايييس انا مش عارفه اقول ايه ولا ايه
    من سلبيات كتير في الماتش والخشونه اللي اتعرض ليها لاعبو الاهلي والحكم عادي
    يحجم لاعبوا الاهلي والشرطه في خدمه الشعب طب ازاي

والله الواحد ماكانش ناقص يشوف ماتش زي دة عشان يزعل لاني بعد الماتش عندي صداع غريب
    بس هقول ايه مهما قالوا الاهلي دايما كبير وهيفضل كدة ع طووووووووووووووول
    واحنا برده بطل الدوري ان شاء الله
    واعتقد ان دة قلم بعديه الاهلي لن يرحم
    ومش هنستني التحكيم ولا غيره
    انتوا عارفين انا شفت كميه تعليق انهارده كنت عاوزة ادخل جوه التلفزيون واقول للناس اللي بتتكلم دي انتوا بتتكلموا كدة ازاي هوة انتوا مش بتشوفوا ولا عاملين مش بتشوفوا
    قال ايه يا جماعه سوري يعني واحد بيسأل حكم سابق الحكم دة ياخد كام من عشره
    بيقوله من خمسه ونص لسته
    هههههههههههه اضحكوا اضحكوا
    تلات حجات غيرت نتيجه ماتش وياخد كدة
    لاتعليق
    كفايه عليكم كدة
    معلش يافدوي اعزريني بس دة الاهلي اللي اتاخد منه ماتش
    وبرده هقول اووووووووووووووووووووووووه اهلاوووووووووووي ودايما كبير
    تصدقي انا محتاجه توبيك بحاله اتكلم فيه ومش هيكفيني
    اهلاويه موووووت
    اهلاويه موووووت
    مراقبه الفئه الرياضيه
    مراقبه الفئه الرياضيه

انثى
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 25

مُساهمة من طرف اهلاويه موووووت الأربعاء 26 نوفمبر 2008, 11:21 pm

[quote="اهلاوية حتي الموت"]هوة مش هدف واحد بس اللي اتلغي لااااااااااااااااااااا
    الامر اكبر من كدة بكتير
    دي ضربه جزاء ليهم بشهادة الجميع ليست مستحقه ولينا ضربه جزاء مستحقه لابوتريكه
    بس هوة الظاهر مشكله ابوتريكه انه حتي وهوة بيقع انسان
    كان لازم يمثل فيها ويهيج عشان الحكم يصدق انها مستحقه
    انا لاول مرة ههاجم التحكيم وبشدة
    دي مهزله تحكيميه بكل المقايييس انا مش عارفه اقول ايه ولا ايه
    من سلبيات كتير في الماتش والخشونه اللي اتعرض ليها لاعبو الاهلي والحكم عادي
    يحجم لاعبوا الاهلي والشرطه في خدمه الشعب طب ازاي

والله الواحد ماكانش ناقص يشوف ماتش زي دة عشان يزعل لاني بعد الماتش عندي صداع غريب
    بس هقول ايه مهما قالوا الاهلي دايما كبير وهيفضل كدة ع طووووووووووووووول
    واحنا برده بطل الدوري ان شاء الله
    واعتقد ان دة قلم بعديه الاهلي لن يرحم
    ومش هنستني التحكيم ولا غيره
    انتوا عارفين انا شفت كميه تعليق انهارده كنت عاوزة ادخل جوه التلفزيون واقول للناس اللي بتتكلم دي انتوا بتتكلموا كدة ازاي هوة انتوا مش بتشوفوا ولا عاملين مش بتشوفوا
    قال ايه يا جماعه سوري يعني واحد بيسأل حكم سابق الحكم دة ياخد كام من عشره
    بيقوله من خمسه ونص لسته
    هههههههههههه اضحكوا اضحكوا
    تلات حجات غيرت نتيجه ماتش وياخد كدة
    لاتعليق
    كفايه عليكم كدة
    معلش يافدوي اعزريني بس دة الاهلي اللي اتاخد منه ماتش
    وبرده هقول اووووووووووووووووووووووووه اهلاوووووووووووي ودايما كبير
    تصدقي انا محتاجه توبيك بحاله اتكلم فيه ومش هيكفيني[/qu
    انا معاكى يا سومه بكل الكلام اللى انتى قولتيه
    وانا قلته فى توبيك فى مقهى الاهلاويه
    الاهلى اتظلم وبشده بضربه جزاء وهميه
    وهدف صحيح ملغى لفلافيو
    وضربه جزاء صحيحه لابو تريكه
    لكن نعمل ايه هذا هو قدر الاهلى
    ولكن الاهلى ان شاء الله قادر يعوض المتش اللى جاى
    والاهلى البطل وحيفضل البطل رغم انف الحكام ان شاء الله

وشكرا لمرورك يا سومه
    Admin
    Admin
    المدير العام ومؤسس المنتدى
    المدير العام ومؤسس المنتدى

ذكر
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 1

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء 26 نوفمبر 2008, 11:39 pm

مرسى وانا والله ملاقى كلام اقوله لانى الوقت ده افضل انى اسكت لان جوايا كتير
    بس

حسبى الله ونعم الوكيل

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين 20 مايو 2024, 6:19 pm