المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

المنتدى الاهلا وى الاول

(ايها الزائر )(رساله هامه اليك )(ادخل وشارك بعضويه معنا فى الاهلاوى)

(مميزات العضويه كثيره جدا)(ستشاهد اشياء لن تشاهدها وانت زائر)

(اضغط على تسجيل وسجل عضويتك معنا )(وان كنت عضو اضغط على دخول فورا؟)

احنا فى انتظاركم (يلا بسرعه

المنتدى الاهلا وى الاول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المنتدى الاهلا وى الاول

عيش الكوره شجع الاهلي

المتواجدون الآن ؟

ككل هناك 59 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 59 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 766 بتاريخ الأربعاء 05 مايو 2021, 9:27 am

المواضيع الأخيرة

» الاهلي يقدر..كيان الأبطال لايموت
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 25 سبتمبر 2017, 7:56 am من طرف الاهلى

» العاب روحانيه ادخل مش هتندم
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالأربعاء 28 مايو 2014, 12:39 am من طرف mays

» لعبه ايه امنيتك
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:06 am من طرف mays

» انا عضوه جديده
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالسبت 03 مايو 2014, 12:02 am من طرف mays

» لعبة الاوامر
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:54 pm من طرف mays

» والله دي لعبه هتجنني
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:47 pm من طرف mays

» قصة لمن يريد التزوج
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:32 pm من طرف mays

» اختبر شخصيتك ادخلوو لايفوتكم
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:29 pm من طرف mays

» الجائزة 1000 جنية يلا مستنين اية
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:25 pm من طرف mays

» اكلات خفيفة وسريعة التحضير
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 29 أبريل 2014, 5:22 pm من طرف mays

» تعارف عضو زملكاوى جديد
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالأحد 22 سبتمبر 2013, 1:59 pm من طرف الاهلى

» صور خطوبه عماد متعب على يارا نعوم)(حصريا على الاهلاوى الاول
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 25 فبراير 2013, 2:51 pm من طرف التفتيش

» كلمات نابعه من قلب محطم " تستحق القراءه
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالخميس 03 يناير 2013, 12:34 pm من طرف eng sakariye

» من افلام جنيفر لوبيز فلم الاجرام والاثارة للكبار فقط مترجم 259 ميجا U Turn دي في دي
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 29 أكتوبر 2012, 4:45 am من طرف حبه ذبحني

» من افضل لاعب مصري
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالجمعة 05 أكتوبر 2012, 3:53 am من طرف bada

» سجل دخولك على المنتدى بصلاه على النبى
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:55 pm من طرف زملكاوى صميم

» عايز تبعت رساله تهنئه بشهر رمضان ادخل وشوف وال تعجبك اكتبها
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:52 pm من طرف زملكاوى صميم

» عيد ميلاد الليله مين عيد ميلاد حبيبة قلبي ادخل هني بسرعه ...!!!
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:46 pm من طرف زملكاوى صميم

» **هنا بيانات كل الاعضاء**اتفضلم عرفم نفسكم **وتعرفم على غيركم **
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 10 سبتمبر 2012, 2:36 pm من طرف زملكاوى صميم

» شريط شرين الجديد حبيت *كامل (حصريا)
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 04 سبتمبر 2012, 5:11 am من طرف komatso001

» هتضحك غصب عنك
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:49 pm من طرف moro

» بالصور.. تصاميم ملاعب قطر لكأس العالم 2022
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:42 pm من طرف moro

» ايه اكتر موقف محرج اتعرضت ليه؟؟؟؟؟؟؟؟
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالإثنين 27 أغسطس 2012, 10:39 pm من طرف moro

» ألبوم منوعات اغانى حزن وجرح اروع الاغانى
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 15 مايو 2012, 4:03 am من طرف a7med_al3aidy

» *ننفرد كعادتنا بالاغنيه التى هزت الوطن العربى *الضمير العربى *حصريا على الاهلاوى
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالأربعاء 18 يناير 2012, 8:31 pm من طرف bibayou

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالسبت 07 يناير 2012, 11:36 pm من طرف business

» اجازة الربيع في دبي مع مكتب ترحال العربية
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 03 يناير 2012, 6:40 pm من طرف business

» برنامج يحول الكتابه الى صوت رجل أو إمرأة
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 3:01 pm من طرف مصطفی

» البطاقه العائليه للرسول عليه الصلاة والسلام " ارجو التثبيت للأهمية"
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالخميس 22 ديسمبر 2011, 2:43 pm من طرف مصطفی

» جوزية
**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Emptyالثلاثاء 22 نوفمبر 2011, 1:05 am من طرف loveُs angil

HMADA
La Gioconda
اعلامية مووت
nora
banota
jolia
لولو 1
Admin
12 مشترك

**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير **

Admin
    Admin
    المدير العام ومؤسس المنتدى

ذكر
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 1

**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Empty **حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير **

مُساهمة من طرف Admin الإثنين 21 أبريل 2008, 2:05 pm

------------------------- بسم الله الرحمن الرحيم ------------------

اعضاء الاهلاوى الان عزرا فلم اعد ادمن فى هذا الحوار دعكم من الحروف الخمسه للعضويه او السته مش راح تفرق

ومش راح تكون لان الحوار مع اختى الكبيره مع الاميره مع بنت فلسطين مع اسطوره العرب مع عبير

نعم وحينما يكون الحوار مع عبير فصدقونى كم احتارت وكم كانت الصيغ للحوار وكم كتب هذا الحوار اكثر من مره

ولكن انا فى الاخير او فى الخواتيم قلت لا لن اجعل من الحوار عبارات او اى شئ فسيكون ابسط حوار لانه من القلب

فوضعت الاسئله ورد عبير لم اجمل الحوار او اضيف اليه شئ لانه مع انسانه هى كل شئ

والان لكم الحوار ولى ايضا موضع القارئ موضع المشاهد ان صحت العبارات او الكلمات موضعكم هو موضعى

واستعيد معكم حوار دام لمده ساعتين واكثر ارجع لمقاعد القارئين المستمعين وان صحت العباره الخوه المحبين

هذا الحوار

:pirat:1)الاسم:
    انا اسمي عبير عمر احمد فلسطينية من الداخل وتحديدا من قطاع غزة....

الادمن وسؤال اخوى خالص

(2)انتى ليكى اخوات ؟؟؟

وترد عبير وتتحدث عن اخوتها فماذا قالت

انا الحمد لله ليا اخوات 4 بنات و4 شباب
    4 منهم متجوزين وعندهم اولاد

(3)انتى محجبة ،ام لا ؟؟؟

**عبير*

اكيد والحمد لله محجبة..
    **

(4)انتى مين هو قدوتك فى حياتك ؟؟؟

**عبير**

انا قدوتي ومثلي الاعلي بابا ربنا يطول في عمره وما يحرمنيش منه ياااااارب.

تعليق من الادمن ** ربنا يخليه ويبارك فيه يارب ويحميه ويخليكم لبعض

farao farao farao
    (5)ايه هو ناديكى المفضل بعد الأهلى ؟؟؟
    ريال مدريد

(6)مين لاعبك المفضل ؟؟؟
    ملك الحركات محمد بركات واكيييييييد الحاج ابوتريكة حبيب الملايين.

**تعليق الادمن **الله عليكى انتى ياعبير ياميره ياطير فى الهوى غالى والاهلى فى حبه انا غاوى

---------------------------

الادمن

(7)راضيه عن نفسك بنسبة كام في الميه ؟
    انا والحمد لله راضيةعن نفسي 100% ..

(Coolبتثقي في نفسك برده بنسبة كام في الميه ؟
    بصراحةيامحمد وبدون ما اكدب عليك 75% .ومش عيب فيا لا سمح الله بس الثقة الزايدة عن حدها بتكون غرور

farao farao farao farao

(9)مين اكتر مغني بتحبي تسمعيله ؟ واكتر اغنيه بتحبيها ؟
    هو مش واحد محدد ,انا بحب اسمع :شيرين _اليسا
    محمد فؤاد_فضل شاكر وطبعاااااااا صابر الرباعي.
    واكتر اغنيتين بحب اسمهم :علي حبك _فين الكلام.

*farao farao farao farao

الادمن

(10) ايه اكتر صفه انتي معروفه بيها ؟ او ايه اكتر صفه دايما اصحابك او اللي حواليكي بيقولو انك بتتميزي بيها ؟

--عبير-

اكتر صفة انا معروفةبيها اني خجووووووله اووووووووي وخدومة بنفس الوقت.
    واكتر صفه دايما اصحابي بيقولولي اني بتميز بيها اني ذكية وغامضة ورومانسية.

(11)هل عبير بتختلف كثيرا عن_ بيبو_ او عبير اللي نعرفها ؟
    لا والله عبير هي بيبو نفسها اللي تعرفوها

سؤال من الادمن

(12)ايه اكتر حاجة عجباكى فشخصيتك واكتر حاجة مش حباها فشخصيتك؟
    انا اكتر حاجة عجبانى فشخصيتي غير اني خفيفةدم هههه :ثقتي بنفسي وايماني بربي كتييييييييييييير واني مش بسهولة بنخدع بالشخص اللي قدامي.
    واكتر حاجة مش حباها فشخصيتي هي عصبيتي في الموقف اللي بجد بيطرني اعصب بس الحمد لله عصبيتي مش بتاثر باللي حواليا بس بتاثر عليا يعني لما اعصب او اضايق من حد بختفي من قدامه علشان امسك نفسي عن الغلط واستغفر ربنا بس والله انا قلبي طيب اووووووووي يعني بنسي بسرعةومش بحقد علي حد..
    farao farao farao

الادمن
    (13)انتى هادئة ام عصبية ؟؟؟

**عبير**

انا والله بنت هادية اووووووووي بس في اوقات بعصب فيها علي حاجة مستاهلةمش علي حاجة تافهة.flower

الادمن

(14)انتى بتحبى ايه وبتكرهى ايه ؟؟؟
    انا بحب كل حاجة حلوة في الدنيا وبترضي ربنا قبل كل شئ
    والحاجة اللي بكرها: الخيانة والنفاق واصدقاء السوء.

الادمن

(15)هل بتهتمى بالأبراج ام لا ؟؟؟

**عبير**

لالالالالالالالالا طبعا لان دا شئ خرافي والناس اللي عقولها فاضية هيا اللي بتهتم بالحاجات التافهة ,وكدب المنجمون ولو صدقوا..

الادمن

(16)ما تأثير اصدقائك ع شخصيتك ؟؟؟

**عبير **

هما بياثروا بيا بس مش لدرجة كبيرة يعني انا بتقبل منهم اي حاجة وبكون معاهم في السراء والضراء وعلي فكرة التاثير اللي اثروه فيا ايجابيا والحمد لله لاني واثقة بشخصيتي جداااااا

**الادمن**

(17)ياترى المظاهر الكدابة بتخدعك يابيبو فالناس ؟
    للوهلة الاولي طبعا بس بعد المعاشرة والاحتكاك الطبيعي للاخر بقدر اكشف شخصيته واطباعه وافكاره وبالتالي بحكم عليه واعرف حقيقته لان بالنهاية لازم تتوضح وتنكشف شخصية الطرف التاني ..

الادمن

(18)ايه رايك فالحب من على النت؟؟

**عبير**

مفيش شك ان النت دة حاجه مسليه جداا بس دلو قتى الموضه مبقاش للتسليه وبس بقى دلوقتى الشباب والبنات ممكن يحبوا بعض من على النت وفي بعض الاحيان بتنجح علاقات الحب عن طريق النت وبتكلل بالزواج وانا هقولكم رايى الشخصى انه بنسبه 99 فى المايه بيكون اعجاب مش حب زى ما بيتصور البعض وان مصير العلاقه دى فى النهايه الفشل لان لو انسان بعيد عن التانى سهل اوى انه يخدعه ويمثل شخصيه غير شخصيته لان شخصية الانسان ع النت تختلف تماما عن الواقع..
    و علشان اتنين يحبوا بعض لازم يكونوا حاسيين ببعض ادام بعض .
    يعني اني اعرف ادق تفاصيل حياته يعني كيف بفكر وشو طباعه ,شو بحب وشو بيكره لانه بطبيعة الحال حيكون فارسي و حبي الاول والاخير اللي حياخدني علي حصان ابيض وحيكون قلبي ملكه هو وبسسسسسس..

**تعليق الادمن * اكيد نارى ياعبير اكيد رد ولا بالحلام اكيد رد احلى من الكلام من انسانه

تستحق منا كل الاحترام

اليكم تكمله الحوار فى اول رد فى الموضوع
    Admin
    Admin

ذكر

**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Empty رد: **حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير **

مُساهمة من طرف Admin الإثنين 21 أبريل 2008, 2:06 pm

***ونكمل المسيره ايضا بجزء اخر تكمله للحوار الذى اجريناه تريدون ان تعلمم البقيه وماذا ردت عبير على باقى الاسئله

الكلمه الان ليس لى ولكن تعالوا معى نرى لمن الكلمه

(19)ايه هو هدفك يابيبو فحياتك ونفسك تحققيه؟؟

اولا:ان يكون ربي راضي عني ثم اهلي وبالاخص بابا لاني مش مستعدة انوييجي اليوم ويحس فيه اني مقصرة في حقه وحق الناس اللي بحبهم.
    وتانيا: ان ربنا يوفقني في حياتي العلميةوالعمليةواكون سبب في اسعاد الناس اللي حواليا..

(20)ايه اكتر حاجة بتعمللها حساب فحياتك او تصرفاتك؟؟
    هي عادتنا وتقاليدنا اللي تربيت عليها واحاول اني ما اخرجش عنها واتمسك بيها
    وتاني حاجة اني بعمل حساب للناس اللي حواليا وطبعا دا مش خوف منهم بس احترام لاني مابحبش اضايق او ازعل حد لاني اكتر انسانة ما بتحب المشاكل ابداااا وبحاول اتجنبها.
    مع العلم ادا في يوم حد داسلي علي طرف يا ويله ياسواد ليله لحظتها ..هههههههه

(21)لو فيه حاجه مضايقاكي مين اول شخص بتلجأيله (بعد ربنا سبحانه وتعالي )
    طبعا اختي حبيبتي بقولها كل حاجة عني وبتساندني دايما في كل خطوة بقوم بيها ربنا ما يحرمني منها..

(22)ايه رئيك فى الصداقه بين الولد والبنت؟؟
    بصراحة بمجتمعنا الفلسطيني وخاصة في العائلات المحافظة ما بنعترفش بالصداقة بين الولد والبنت يعني بالاصح ما بنأمنش فيها لانه مافيش مسمي الصداقة بين الولد والبنت لانه مستحيل بس ممكن نسميه علاقة زمالة في حدود الدراسة والعمل فقط وغير كدة الشباب شباب والبنات بنات ..

(23)ايه رئيك فى البنات الى مش بتحافظ على سمعتها ونفسها وعايشه وخلاص؟؟
    اللهم عافينا يارب وربنا يهديهم..
    وبرائيي ان البنت زي الجوهرة التمينةوجوهرتها بتكمن في حيائها وكرامتها وادا فقدتهم انتهت ونهت حياتها بانتهائهم وكدة بتخلص علي اهلها قبل كل شئ لانها ما بتمتلكش الا الحياء والسمعة الطيبة..

(24) ايه الحلم اللى حلمتيه وتحقق لكن كان نفسك مايتحققش ؟؟
    اني ادخل الجامعة واتخرج والحمد لله تحقق بس دلوقتي نادمة انو تحقق لاني بتمني انو ترجع ايام الجامعة مع صحباتي ونرجع مع بعض تاني لانها اجمل لحظات عمري اللي قضتها معاهم..

(25) ايه احلامك اللي نفسك تحققيها ولسه محققتهاش ؟
    هو في حياة اصلا علشان يكون فيه حلم لانو حلمي الوحيد انو تتحرر بلدي ونعيش بقي زي العالم التانية اللي عايشة لانو زهقنا الهم والغم وقطع الكهرب ههههههههه
    حسبنا الله ونعم الوكيل لكل المتامرين علي شعبي الجريح الصامد..

(26)ماذا تعني الصداقه بالنسبه لعبير ؟
    والله في نظري الصداقة هي الصداقة حتى لو اختلفت مسمياتها..
    الصديق ما بختلف عن الأخ او الأب أو الأم أو الأخت أو حتى إنسان تعرفنا عليه...
    والإنسان بحاجة لصديق مهما كان قوي ومهما كان انسان قادر على أن يحيى دون رفيق ..
    والصديق الجيد من يرفع صاحبه الى الأعالي ..
    والسئ من ينزله الى اسفل السافلين ..
    ونحن في هذه الأيام نادرا ما قد نجد انسان فعلا نستطيع أن نقول له صديق ..

(27)ماهو معنى الحب بالنسبة لكى؟
    الحب يعني لي الكثير فهو ليس مجرد كلمة بل احساس رائع و غريب يتغلغل داخلنا ويحرك مشاعرنا ويغير حياتنا ويجعل ايامنا يوم فرح ويوم حزن

(28)اتعرفتي ازاي علي المنتدي؟
    عن طريق منتدي عماد متعب اللي مشتركة فيه اختي ولما وصلتلها رسالةمن المنتدي الاهلاوي عن طريق مايا فلاني بموت في حاجة اسمها اهلي انا سجلت بالمنتدي وكدة اتعرفت عليه وعلي احلي ناس فيه..

(29)وايه اكتر حاجه شديتك فيه وخليتك تدخلي باستمرار؟
    ان المنتدي بالادمن والمشرفين والاعضاء اللي فيه ناس محترمة اووووووووي وانا بيشرفني اني اكون من ضمن
    اسرة المنتدي الاهلاوي.

(30)وايه اكتر حاجه عجباكي في المنتدي ؟ وايه السلبيات اللي شيفاها فيه ؟
    كل المنتدي علي بعضه عجبني وما فيش اي سلبيات بالمنتدي وان شاء الله دايما يكون الاول والسباق نحو الافضل .

(31)كان ايه شعورك لما محمد عمل قسم لمساندة فلسطين ؟
    انا كنت مبسوطة اوووووووووووي لما عمل القسم وانا بقول لمحمد الحمد لله انو في ناس زيك افتكروا قضيتنا وساندونا ووقفوا معانا وهدا التصرف نابع من انسان عظيم وربنا يحفظك ويكرمك ويجعله في ميزان حسناتك..

(32)ايه رأيك في موقف العرب من القضيه الفلسطينيه ؟ وهل شايفه ان العرب واقفين كفايه جنب القضيه الفلسطينيه ولا هناك تقصير ؟
    رائيي بصراحةان موقف العرب لقضينا هو تقصير وماعنديش اي كلمة اقل لوصف الموقف المخزي
    الذي اظهروه حكامنا العرب وانا بقولهم انهم بيتحملوا مسئولية الحصار الدموي والمحرقة التي يتعرض لها قطاع غزة وبصمتهم المستفز بيساهموا في محاولة لتصفية القضية الفلسطينية وابادتها وتجويعها.وربنا ينتقم منهم وحسبي الله ونعم الوكيل فيهم وفي اتباعهم..

الادمن تحبى تقولى حاجه ياعبير كلمه اخيرى لكى المايك ولى حق الاستماع والمشاهده
    farao farao farao

flower رد عبير flower
    **وانا عايزة اقول كلمة اخيرة في حق اخويا وصديقي محمد الادمن:
    بصراحة محمد انسان عظيم جدااااااااا وانسان بمعني الكلمة والاصح انه انسان ولا اروووووووووع وانا ليا الشرف الكبير اني تعرفت علي شخصية مثل شخصيته وبكن ليه كل احترام وتقدير وهو بجد شخصبة بتحب انها تحافظ علي سمعة غيرها علي حساب نفسها وبيسعي دايما وبكل جهده انو يساهم بكل ما يقدر عليه في اسعاد غيره.
    وانا عن نفسي بدعيله من كل قلبي ان ربنا يكون معاه ويحفظه من كل شر ويكرمه ويحققله كل امانيه ويبقي حاجة كبيرة يرفع بيها راس اهله وبلده مصر
    وبالنسبة لمحمد المذيع بجد انت مذيع هاااااااااااايل والحوار معاك يجنن وانا استمتعت جداااااااااااا بالحوار معاك وقضيت احلي ساعتين بحياتي
    وبجد انت كل يوم بتثبتلي انك جاااااااااامد بكل المجالات وربنا يوفقك ويحبب الناس فيك لانك تستاهل كل خير الدنيا

وشكرااااااااااااااااااا ليكوا يا احلي اخوات في المنتدي وبجد انا بحبكوا اووووووووووووي وربنا ما يحرمنا من بعض ودايما يكون الاهلي هو اللي مجمعنا بطل ابطال افريقيا
    حبيبــــــــــــــــــــ الاهلي ــــــــــي انا **
    ويااااااااارب اكون ضيفة خفيفة عليكو
    تحياتي عبير..flower flower flower

**تعليق بسيط من الادمن *** بجد شكرا على كلامك الجميل ده شهادتك دى تغنينى عن اى حد فى الدنيا الباقى كله وبالذات بعض الاشخاص الى اعلمهم كلامهم ليا ولا يسوى شئ لانهم تايهين او على ماظن

هما معقدين نفسيا واكيد الكلام صريح وواضح الانسان يكتسب اخت واحده بجد زى عبير حتى لو كانت فى فلسطين فهى اختى الكبيره وانا اخوها الصغير وبحترمها جدا افضل مليووووووووون مره من انك تكتسب اخت او اخوات

او اصدقاء للاسف معقدين نفسيا وكل همهم هو المصلحه الشخصيه والحقد والغل الى بيبقى مالى قلوبهم

farao farao farao الادمن

اسمحيلى ياعبير فى الاتى والى هقوله affraid affraid

**تعليق هام من الادمن ** اولا انا محبتشى اضيف اى شئ بعد ماعملته وتجميل للحوار مسحته تانى

قلت لا مع عبير لازم يكون الحوار السهل الممتنع ماكتب وماقيل وبدون اى مسح او شئ

لان ردودها هى افضل الاشياء على الاطلاق

ولكن كلمه حق فى حق عبير يجب ان تفهموها وتتعلموا منها الكثير واسف ياعبير انى هقول كده

يجماعه الانسانه دى ادتنى باسورد اميلها اظنى فى حد ممكن يعمل كده اظنى فى اخت بتعمكل مع اختها كده

اعتقد لا والف لا عملت الى مبيعملوش الحبيب مع حبيبته والخت مع اخوها

عارفين ادتهولى ليه لانها انسانه بجد الاحترام ينبع منها مش زى غيرها كتير من البنات الى عايشه وخلاص مش تفرق معاها تكلم مين والاميل كله شباب وعادى جدا لما تحكى حكياتها مع الشباب وتفتخر وسهر اليل وغيره

لكن عبير تدرس بجد اسطوره فعلا عزرا للجميع ففى اشياء حدثت اثناء الحوار لم ارويها لكم ولكن

ماساقولها اننا امام انسانه بجد ملاك نعم ويمكن كلمه ملاك قليله عليها بجد نعم الاخلاق والادب

فى عبير بجد كل شئ ممكن يتقال فى عبير

ولكن اسمحيلى ان اقول لكى شئ واحدا **سبحان الله العظيم ولا اله الى الله محمد رسول الله **

بارك الله فيكى وحفظكى من اى شر وجعلكى مصدر اسعاد لاهلك وحماكى ربى من اى عدو صهيونى ورفع من شانك وعلى من قدرك وان شاء الله تكون الجنه هى منزلتك

فى النهايه التى لم اعلم كيف اختم حوارى ولكن ماعلمه اننى لم اكن مزيع على الاطلاق ولم اولد

لكى اكون مزيع فقك كنت محاور للحظات لدقائق وعزرا لقد مسحت اسلوبى فى المحاوره

بعدما كتبته وجعلت الموضوع السهل الممتنع سؤال وجواب

لان من كان معها الخوار هى افضل من اى جواب

فى النهايه شكرا للجميع شكرا لاعلاميه موت التى منحت لى الفرصه لكى احاور اميره العرب

عبير والكلمه تعود الان لاعلاميه موت لكى تكمل مسيره هى بداتها هى من وحى تخصصها

هى منبع دراستها اما انا فاعود الى السياسه الى حيث احب فلم اولد لكى اكون محاورا ولكن ولدت لكى يجرى معى الحوار كلمات تكتب واخرى تليها وكل هذا فى الاهلاوى الاول

شكرا لكم

دمتم فى رعايه الله
    لولو 1
    لولو 1
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    العمل/الترفيه : محاميه
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 0

**حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير ** Empty رد: **حوار **اميره العرب**بكاء وفرح ودعاء **اسطوره بجد يا *عبير **

مُساهمة من طرف لولو 1 الإثنين 21 أبريل 2008, 3:16 pm

الله ايه الحوار الرائع ده بجد عبير شخصيه جميله و هي اكتر من اخت والله والله وانسانه بجد
    ومن ناحيه اخري احب اهنئ المزيع الصاعد الواعد محمد بجد الحولر رائع
    jolia
    jolia
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى

مُساهمة من طرف jolia الإثنين 21 أبريل 2008, 4:48 pm

بجد حوار اكتر من رائع
    وربنا يخليكي يا عبير ويحفظك يا رب
    وميرسي اوي يا محمد
    وطلعت مذيع جامد
    banota
    banota
    ** مشرفه فى المنتدى الاهلاوى **

انثى
    المزاج : لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 3

مُساهمة من طرف banota الإثنين 21 أبريل 2008, 4:59 pm

ميرسي ليك يا محمد حوار يجنن بجد
    ومكنش غريب علي بيبو انها تعمل حوار زي ده
    ربنا يحميكي يا حببتي ويوفقك ويحققلك كل اللي بتتمنيه
    وبجد انا استمتعت بيه جدااااااااااااااااااااااا
    nora
    nora

انثى

مُساهمة من طرف nora الإثنين 21 أبريل 2008, 6:42 pm

بجد حوار حلو اوووووووى اووووووى
    وبيبو زى العسل وانسانة محترمة وجميلة جدااااااااااا
    ربنا يوفقها وتحقق كل الى بتتمناه
    وانت يا محمد طلعت مذيع جااااااامد جدااااااا جداااااااا
    اعلامية مووت
    اعلامية مووت
    *مراقبه الفئه السياسيه والاعلاميه*
    *مراقبه  الفئه السياسيه والاعلاميه*

انثى
    المزاج : مش كويس
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8

مُساهمة من طرف اعلامية مووت الإثنين 21 أبريل 2008, 7:30 pm

حوار رائع مع شخصية جميلة جدا زى عبير
    و شكرا يا محمد على الحوار و على فكرة تنفع مذيع بس ناقصلك كام كورس كدة عشان تعرف تكون مذيع محايد و متمزجش الامور الشخصية بالامور العامة
    و هنكمل المسيرة
    بس نطلب من عبير انها ترشح 5 اسماء للتصويت
    و بجد حوار جميييييييييل جدا و ممتع و ربنا يوفقك يا عبير
    و تحققى حلمك و حلمنا كلنا
    تحرير ارض فلسطين و يكون على ايدينا ان شاء الله تعالى
    Admin
    Admin

ذكر

مُساهمة من طرف Admin الإثنين 21 أبريل 2008, 7:40 pm

مرسى ليكم يجماعه هههههههههه

واظنى ياعلاميه انا تخليت عن المزيع والمحاور وقلت حوار اخ مع اخته لهذا انا فضفضت كتير مع اختى الكبيره هههههههههههه تحياتى

سياسى مش مزيع

بس عزرا انا الى هختار الاسماء مش عبير ومش اى حدا الاسماء هتكون للادمن

فقط وانا هختارها عن طريق القرعه

اوك
    La Gioconda
    La Gioconda
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 8

مُساهمة من طرف La Gioconda الإثنين 21 أبريل 2008, 8:30 pm

حوار جميل جدا مع انسانه روعه فعلا اسطوره واميره ياعبير
    ربنا يكرمك يارب ويحققلك كل امنيكي ويخليكي لينا يارب ومانتحرم منك ابدا

ميرسي كتير محمد
    HMADA
    HMADA
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

ذكر
    العمل/الترفيه : الكمبيوتر
    المزاج : زى الفل
    نقاط تميز العضو من خلال تقييم مواضيعه من الاعضاء : 3

مُساهمة من طرف HMADA الإثنين 21 أبريل 2008, 11:42 pm

اولا شكرا ع الحوار

وبعدين انتوا بتتنقشوا فى ايه
    كله يعرف اخلاق عبير اصلا
    عبير اصلا شخصية قمة الإحترام
    وانا عن نفسى انا بحترمها جدا جدا
    لانها زى اختى الكبيرة بالظبط

يا جماعة انا عايز اقترح اقتراح
    للحوار ده
    واشوف حلو او اوحش

ايه رايكم لو عملنا احسن واحد اتعمل معاه حوار فى المنتدى
    وتحتله وسام يا محمد فى الصفحة الرئيسية

ونكتب عليه احسن قلم

ايه رايكم
    شيمو
    شيمو
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    العمل/الترفيه : كلية الاداب
    المزاج : كتابة الخواطر

مُساهمة من طرف شيمو الثلاثاء 22 أبريل 2008, 12:10 am

كلالالالامك جميييييييييييييييل اوىىىىى يابيبو ياجااااااااااااااااااااااااامد
    Marmar
    Marmar
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    العمل/الترفيه : طالبة

مُساهمة من طرف Marmar الثلاثاء 22 أبريل 2008, 1:23 am

الحوار رائع وجميل جداااااااااا
    ربن يباركلك يارب فى حياتك ويحقق لك كل امنياتك يارب وتتحر بلدك وبلدنا كلنا فلسطين ويجى اليوم اللى نصلى فيه كلنا فى المسجد الاقصى وهو محرر باذن الله

وميرسى ليك يامحمد لعى الحوار الرائع ونك قلت كل اسئلتنا بدون حذف وبجد الحوار رائع لان الانسانة اللى بيتعمل معاها الحوار انسنة مهذبة جدا ومحرمة مع انى معرفهاش لكن واضح جدا
    مجنونة متعب والاهلي
    مجنونة متعب والاهلي
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى

مُساهمة من طرف مجنونة متعب والاهلي الثلاثاء 22 أبريل 2008, 6:36 pm

ميرسي علي الحوار الحلو اوي اوي اوي اوي اوي
    وبجد كلامك جميييييييييييييييييييييييل جداااااااااااا يا عبير وبجد شرف للمنتدي ات يكون معانا واحدة زيك
    وبجد من الحوار الجميل ده انا حسيت بجد اني عايزة اتكلم معاكي اكتر لاني يمكن ماتكلمتش معاكي خالص
    وان شاء الله ربنا يوفقك ويكرمك ويحرر ارضنا الحبيبة الغالية فلسطين
    وبجد الحوار جميل جداااااااااااااا والضيفة جميلة اوي اوي اوي
    والمذيع ممتاز وجميل هو كمان
    وربنا يرمكو انتو الاتنين ويديم عليكم صداقتكم
    ويديم علينا كلنا في المنتدي المحترم ده صداقتنا كلنا
    يااااااااااااااارب
    princess
    princess
    اهلاوى صميم
    اهلاوى صميم

انثى
    العمل/الترفيه : طالبه جامعيه /النت
    المزاج : خليها على الله

مُساهمة من طرف princess الجمعة 25 أبريل 2008, 2:35 am

بجد الحوار حلو اوىىىىى
    ربنا يوفقك ياعبير انتى تستاهلى كل خير

ميرسى ليك محمد

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 28 مارس 2024, 2:28 pm